یک چهارم بازیکنان God of War Ragnarok داستان بازی را کامل کرده اند

سپر کریتوس توسط فریا در God of War Ragnarok نصف شد

بررسی تروفی های بازی God of War Ragnarok نشان می دهد که یک چهارم بازیکنان تا کنون داستان آن را کامل کرده اند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

داده های God of War Ragnarok Trophy نشان می دهد که تنها 3.9 درصد از بازیکنان برنده جایزه پلاتینیوم شده اند. برای بدست آوردن تروفی پلاتینیوم در این بازی، باید تمام تروفی ها را بدست آورید و آن را 100% تبدیل کنید. چندی پیش، اریک ویلیامز، کارگردان این بازی اعلام کرد که تمامی محتویات ممکن در بازی God of War Ragnarok گنجانده خواهد شد و روی انتشار بسته الحاقی برای آن حساب نمی کند. بنابراین تعداد تروفی های این بازی در آینده افزایش نخواهد یافت.

با توجه به آمار اتمام بازی که در گذشته منتشر شده است، تعداد کمی از خریداران همیشه داستان بازی را کامل کرده اند. بنابراین، نرخ تکمیل داستان اصلی 24.8 درصد نشانه خوبی برای God of War Ragnarok است که تنها دو هفته است که منتشر شده است. همچنین می‌توان انتظار داشت که با نزدیک شدن به فصل تعطیلات پایان سال که بازیکنان زمان بیشتری برای تجربه بازی‌ها دارند، این نرخ افزایش یابد.

با توجه به اطلاعاتی که اخیراً از لیست غنائم God of War Ragnarok منتشر شده است، حدود یک چهارم بازیکنانی که بازی را خریداری کرده اند، داستان اصلی را تکمیل کرده اند. در لیست منتشر شده می بینیم که میزان کسب تروفی برای تکمیل داستان اصلی 24.8 درصد است.

بخوانید  بازی های جدید سوییچ فردا معرفی می‌شوند