یک آواتار رقابتی: آخرین بازی مبارزه ای Airbender در حال توسعه است



یک “بازی مبارزه ای رقابتی” که در Nickelodeon's Avatar: The Last Airbender Universe در حال ساخت است و تاریخ انتشار آن در سال 2025 پیش بینی می شود.

این بازی از سوی ناشر Maximum Games عرضه می‌شود که به عنوان بخشی از نقشه راه خود در سال 2024، همکاری با استودیوی بازی سازی پارامونت و جنگنده بعدی را اعلام کرد.

در مورد جزئیات بیشتر، در حال حاضر چیز زیادی وجود ندارد، به جز این واقعیت که این یک جنگنده “رقابتی” خواهد بود و انتظار می رود در سال آینده در دسترس اولیه قرار گیرد. هیچ اطلاعات بیشتری از جمله اینکه این بازی چه سبک مبارزه ای خواهد بود، چه کسی پروژه را توسعه خواهد داد و یا روی چه پلتفرم هایی در دسترس خواهد بود، اعلام نشده است.

تا سال گذشته، Maximum Games از چندین ناشر مختلف بازی (Maximum Games، Modus Games، Just For Games و Merge Games) تشکیل شده بود و اکنون تحت یک نهاد واحد فعالیت می کند که بازی ها را با نام Maximum Games توسعه و منتشر خواهد کرد. بازی‌های منتشر شده توسط Maximum Games (یا منتشر شده توسط یکی از چهار ناشر قبلی که اکنون شرکت را تشکیل می‌دهند) شامل Super Animal Royale در سال 2018، Cris Tales در سال 2021، Soulstice در سال 2022 و مخصوصاً جنگنده دو بعدی شیک Them Fighting Herds است.

توسعه دهنده Them Fighting Herds Mane6 توسط Modus Games (در حال حاضر Maximum Games) در سال 2022 خریداری شد و از آن زمان به کار و توسعه بازی مبارزه ای الهام گرفته از My Little Pony ادامه داده است. Maximum Games اعلام نکرده است که کدام استودیو جنگنده Avatar خود را توسعه خواهد داد، اما شاید منطقی باشد که Mane6 با این پروژه مقابله کند. همانطور که برای جنگنده آواتار انتظار می رفت، Them Fighting Herds نیز برای اولین بار در Early Access قبل از عرضه 1.0 آن در سال 2020 منتشر شد.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معبد مایاسیار جزیره Starview

آواتار با سبک بازی های مبارزه ای غریبه نیست. چندین شخصیت از مجموعه محبوب انیمیشن (به زودی یک برنامه زنده نتفلیکس) Nickelodeon All-Star Brawl و دنباله آن در سال 2023 را نشان دادند. جدیدترین بازی آواتار، Avatar: The Last Airbender: Quest For Balance، در سال 2023 در نینتندو منتشر شد. سوییچ، ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه شخصی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر