ایکس باکس تایید کرد که چهار بازی شخص اول برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ عرضه می شوند



چهار نسخه انحصاری ایکس باکس به پلی استیشن و نینتندو سوییچ می روند. مایکروسافت این خبر را از طریق مقامات رسمی خود تایید کرد پادکست ایکس باکسطی آن فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، گفت که این تصمیم بخشی از استراتژی رشد شرکت است. در حالی که اسپنسر مشخص نکرد که کدام بازی‌ها این پرش را انجام می‌دهند، و توضیح داد که او نمی‌خواهد چیزی را از استودیوهای مربوطه که قصد دارند اعلامیه‌های فردی را اعلام کنند، حذف کند، اما تأیید کرد که ایندیانا جونز و استارفیلد انحصاری‌های Xbox باقی خواهند ماند.

اما اگرچه اسپنسر در مورد جزئیات ساکت است، اخیراً گزارش توسط تام وارن از The Verge ادعا می کند که Hi-Fi Rush، Pentiment، Sea of ​​Thieves و Grounded چهار بازی ای هستند که ایکس باکس برای کنسول های جدید عرضه می کند. این عناوین کاملاً با آنچه اسپنسر در مورد چهار بازی در پادکست ادامه داد مطابقت دارد:

در حال پخش: چرا Pentiment پروژه رویایی طراح Fallout New Vegas است

اسپنسر گفت: “دو مورد از آن‌ها بازی‌های اجتماعی هستند که به پلتفرم‌های دیگر ختم می‌شوند و به ما این فرصت را می‌دهند که به سرمایه‌گذاری در این بازی‌ها ادامه دهیم. ما فکر می‌کنیم این برای شرکت و جوامع عالی است – بازیکنان بیشتری با کدام یک از آنها بازی کنیم.” . دو تا از بازی‌های دیگر، بازی‌های کوچک‌تری هستند که هرگز قرار نبود به‌عنوان یک پلتفرم انحصاری ساخته شوند و تمام هیاهویی که در اطراف آن وجود دارد، اما بازی‌هایی هستند که تیم‌های ما واقعاً می‌خواستند بسازند و ما عاشق حمایت از تلاش‌های خلاقانه آن‌ها هستیم. استودیوهای ما، بدون توجه به اندازه.”

هر چقدر هم که هیجان‌انگیز است، اسپنسر همچنین گفت که بازیکنان روی پلتفرم‌های دیگر نباید این بازی‌ها را به عنوان “سیگنالی مبنی بر اینکه همه چیز در راه است. اینگونه نیست.” اسپنسر توضیح داد که مایکروسافت تنها زمانی بازی‌های ایکس‌باکس را به کنسول‌های دیگر می‌آورد که «به ایکس‌باکس آسیبی نرساند» و این شرکت همچنان می‌تواند کسب‌وکار خود را «با استفاده از پلتفرم‌های دیگر برای کمک به ما» توسعه دهد، که برای همه بازی‌ها صدق نمی‌کند. . . اسپنسر همچنین بیان کرد که بخشی از آوردن بازی‌ها به کنسول‌های دیگر صرفاً این است که بازیکنان در سایر پلتفرم‌ها به Xbox و فرنچایزهای آن علاقه بیشتری داشته باشند.

در دیگر اخبار ایکس باکس، مایکروسافت همچنین اعلام کرد که Diablo 4 به Xbox Game Pass می آید. این اولین بازی اکتیویژن بلیزارد است که پس از خرید آن توسط مایکروسافت در سرویس اشتراک ارائه می شود. این شرکت همچنین اشاره کرد که Game Pass در حال حاضر 34 میلیون عضو دارد و علیرغم شایعاتی که اواخر سال گذشته منتشر شد، روی پلی استیشن یا نینتندو سوییچ در دسترس نخواهد بود. علاوه بر این، سخت افزار جدید ایکس باکس در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

بخوانید  The Sims 5: Here's A First Look At The Upcoming Game's Neighborhoods And Animations

تحریریه مجله بازی یک گیمر