گزارش: توسعه بازی چند نفره The Last of Us کند می شود، بازی تک نفره جدیدی در راه است

در ماه ژانویه، Naughty Dog اعلام کرد که در اواخر امسال اطلاعات بیشتری در مورد بازی چند نفره The Last of Us به اشتراک خواهد گذاشت. مشخص نیست که آیا این تاخیر بر افشای او تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

Naughty Dog ظاهراً به گزارش بلومبرگ در توییتر پاسخ داد و گفت: «ما فوق‌العاده به کاری که استودیوی ما تاکنون انجام داده افتخار می‌کنیم، اما با ادامه توسعه متوجه شدیم که بهترین چیز برای بازی این است که بازی را بیشتر کنیم. زمان.” علاوه بر این، استودیو در حال کار بر روی عنوان جداگانه جدیدی است.

Naughty Dog ادامه داد: “تیم ما به کار روی پروژه و همچنین سایر بازی های ما در حال توسعه، از جمله یک تجربه جدید تک نفره، ادامه خواهد داد؛ ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری بیشتر به زودی هستیم.”

طبق گزارش ها، توسعه بازی چند نفره آینده Naughty Dog، The Last of Us کند شده و کاهش یافته است.

با توجه بلومبرگ، بازی لغو نشد اما بسیاری از توسعه دهندگان آن به پروژه های دیگر در Naughty Dog منتقل شدند. توسعه دهنده Destiny Bungie، که سونی سال گذشته آن را خریداری کرد، گزارش شده است که گیم پلی چند نفره Naughty Dog و توانایی آن برای درگیر نگه داشتن بازیکنان برای مدت طولانی را ارزیابی کرده و زیر سوال برده است. در نتیجه پروژه مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.

این پروژه حداقل چهار سال است که در حال توسعه بوده است و در ابتدا قرار بود بخشی از The Last of Us Part II باشد. با این حال، جاه طلب تر شد و در نهایت به بازی خودش تبدیل شد.

بخوانید  نمایش قلمروها و باس فایت‌ها در تریلر جدید بازی Final Fantasy 16

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.