کیلیان مورفی در فیلم Blood Runs Coal بازی می کند

کیلیان مورفی در فیلم Blood Runs Coal که اقتباسی از کتابی به همین نام است، ایفای نقش خواهد کرد.

یونیورسال در حال ساخت فیلمی بر اساس کتاب Blood Runs Coal است کیلیان مورفیبازیگر فیلم اوپنهایمر علاوه بر ایفای نقش، تهیه کننده آن نیز می باشد. طبق گزارش رسانه Deadline، در 8 مارس (18 مارس)، یونیورسال توانست حقوق اقتباس از کتاب Blood Runs Coal را خریداری کند. نوشته شده است مارک ای. بردلی تبدیل شده بود. فیلمنامه این فیلم توسط: به جز باترورث و جان هنری باترورث، نویسندگان لبه فردا نوشته شده است

داستان فیلم در اواخر دهه 1960 در پنسیلوانیا اتفاق می افتد چیپ یابلونسکی، نماینده کارگران می چرخد. او در تلاش است تا عدالت را برای پدرش، معدنچی و فعال اجتماعی، که دستور این کار را صادر کرده است، جلب کند تونی بویلرئیس فاسد صنف کشته شد. ظاهرا مورفی نقش چیپ و دوستانش را بازی خواهد کرد آلن مولونی از فیلم های چیزهای بزرگ و جان دیویس و جردن دیویس دیویس اینترتینمنت تهیه کننده این فیلم خواهد بود.

مارک ای. بردلی نیز تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهد بود. جان هنری باترورث و جز باترورث سابقه نوشتن آثاری مانند فورد در برابر فراری، روز پرچم و ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را دارند. ژز باترورث تجربه نوشتن فیلم های Black Mass و Spectre را دارد و جان هنری باترورث نیز نویسنده علی رغم شب است. بوده است.

بخوانید  معرفی شخصیت مانکی دی لوفی از انیمه وان پیس | راهزن معروف!