کنترل چند نفره رایگان نخواهد بود

Remedy آخرین جزئیات مربوط به اسپین آف چند نفره Control را به اشتراک گذاشته است.

Remedy Entertainment که توسط منتقدان و گیمرها به دلیل عناوین پرفروش خود مانند Control 2019 و Alan Wake 2 در سال 2023 مورد تحسین قرار گرفته است، آخرین جزئیات بازی چند نفره Control را به اشتراک گذاشته است. به گزارش وب سایت VGC، Remedy در گزارش مالی سالانه خود اطلاعاتی را در مورد نسخه ثانویه و چندنفره بازی Control با نام رمز پروژه Condor ذکر کرده است.

Remedy پروژه Condor را به عنوان اولین گام در حرکت به سمت بازی های سرویس زنده توصیف می کند. این پروژه در سال جاری وارد تولید کامل خواهد شد و برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد Xbox Series S توسعه یافته است.

Project Condor یک بازی رایگان نیست و بسته به خدمات، قیمت ثابتی خواهد داشت. به عبارت دیگر، بازی با قیمت کمتری عرضه می شود و شامل بسته های اضافی و پرداخت های درون برنامه ای می شود.

Remedy همچنین اطلاعات بیشتری در مورد داستان و محیط Project Condor منتشر کرده است. به گفته سازنده، به نظر می رسد که بیشتر گیم پلی بازی در Oldest House انجام می شود و بازیکنان باید برای پس گرفتن کنترل مکان از هیس بجنگند. با در نظر گرفتن این موارد، Project Condor احتمالا بازیکنان را در نقش کارمندان مختلف در اداره کنترل فدرال قرار می دهد تا از چهره های مختلف این سازمان دستور دریافت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  استودیوی توسعه Until Dawn با موسسان خود خداحافظی کرد