کلیپ انیمیشن Kung Fu Panda 4; رویارویی پو با همتای خود

ویدیوی جدید انیمیشن Kung Fu Panda 4 یک جنگجوی اژدها را نشان می دهد که می خواهد به خودش خدمت کند.

زمان زیادی تا اکران انیمیشن Kung Fu Panda 4 (Kung Fu Panda 4) باقی نمانده است و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کلیپی دیگر از جدیدترین انیمیشن ساخته دریم ورکس منتشر شده است. در این ویدیوی کوتاه، آفتاب پرست به شکل مدفوع در می آید تا جنگجوی اژدها را یک بار برای همیشه از بین ببرد. انیمیشن Kung Fu Panda 4 برای اکران در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ (۸ مارس ۲۰۲۴) برنامه ریزی شده است.

دانلود ویدیو از ابرات

پوستر جدید انیمیشن Kung Fu Panda 4

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همین حین، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، احضار کند. مایک میچل، کارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی به عنوان تهیه کننده پروژه خدمت می کند.

جک سیاه به عنوان بو، آکوافینا در نقش جین ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن مانند استاد شیفو، جیمز هونگ به عنوان آقای پینگ، برایان کرانستون همینطور که من دارم، ایان مک شین مانند تای لونگ، جاناتان کی. کوان به عنوان هان، لری تان چین در نقش ننه خوک و رونی چنگ آنها در نقش کاپیتان قایق ماهیگیری از جمله صداپیشگانی هستند که در اکشن کمدی پاندای کونگ فو کار ۴ بازی می کنند.

بخوانید  انتشار نسخه دموی Wo Long: Fallen Dynasty از امروز

تحریریه مجله بازی یک گیمر