انتشار نسخه دموی Wo Long: Fallen Dynasty از امروز

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی اخبار بازی Wo Long: Fallen Dynasty را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

طبق اطلاعات منتشر شده، دموی Wo Long: Fallen Dynasty به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مبارز خود را بسازند، گیم‌پلی بخش چندنفره‌ی آنلاین را امتحان کنند و برخی از مکانیسم‌های جدید و مهم گیم‌پلی به مانند انتخاب‌های اخلاقی، مبارزه، کاوش، پیمایش و موارد دیگر را تجربه کنند. نسخه‌ی دموی Wo Long: Fallen Dynasty دارای محدودیت زمانی است و از امروز تا ۳ مهر (۲۵ سپتامبر) امسال در دسترس خواهد بود.

مبارزه شخصیت اصلی با دشمن در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

استودیوی تیم نینجا از انتشار دموی محدود بازی Wo Long: Fallen Dynasty روی کنسول‌های نسل نهمی خبر داد.

استودیوی تیم نینجا، سازنده‌ی سری Nioh، در روزهای گذشته مشغول پخش اطلاعات از پروژه‌های مختلف در دست ساخت خود بوده است. این استودیو اخیرا از یک بازی جهان باز و نقش‌آفرینی به نام Rise of the Ronin رونمایی کرد که قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود و در انحصار کنسولی پلی استیشن 5 خواهد بود. قبل رونمایی از این بازی، استودیوی تیم نینجا با همکاری کوئی تکمو یک بازی سولزلایک دیگر به نام Wo Long: Fallen Dynasty را معرفی کرده بود.

چندی پیش تایید شد که مانند بازی‌های قبلی Team Ninja، بازی Wo Long: Fallen Dynasty در آینده‌ای نزدیک یک نسخه‌ی دمو دریافت خواهد کرد و اکنون جزئیات بیشتری از آن منتشر شده است. در جریان رویداد کوئی تکمو در مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۲، تیم نینجا تأیید کرد که نسخه‌ی دموی بازی Wo Long: Fallen Dynasty از امروز روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفته است.

بخوانید  عرضه آپدیت رایگان Kena: Bridge of Spirits به مناسبت سالگرد انتشار بازی

بازیکنانی که در این مهلت بتوانند دمو را به پایان برسانند، به‌عنوان پاداش آیتم Crouching Dragon Helmet را دریافت خواهند کرد که در هنگام خرید نسخه‌ی اصلی ارائه خواهد شد. همچنین شرکت کوئی تکمو اعلام کرد که به مانند دموی بازی‌های قبلی استودیوی تیم نینجا، پس از اتمام مهلت تجربه‌ی دموی Wo Long، یک نظرسنجی و بررسی برگزار خواهد شد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.