کارگردان Cyberpunk 2077 بابت ایمان گیمرها به سی‌دی پراجکت تشکر کرد


کارگردان مأموریت‌های Cyberpunk 2077 از بازیکن‌ها به‌خاطر داشتن امید به بهبود وضعیت بازی پس از عرضه نه‌چندان مطلوب اولیه تشکر کرد.

با اینکه بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه اولیه وضع مطلوبی نداشت، استودیو سی‌دی پراجکت رد پس از سال‌ها تلاش به وعده خود مبنی‌بر اصلاح مشکلات و ارائه اثری شایسته تجربه جامه عمل پوشاند؛ به‌خصوص که بسته الحاقی Phantom Liberty نیز به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و با واکنش مثبت منتقدها مواجه شد.

پاول ساسکو، کارگردان مأموریت‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ در جریان مصاحبه اخیر خود از طرفدارها تشکر کرد که فرصت بهبود وضعیت بازی را به آن‌ها دادند:  «اکنون به بازخورد‌های سایبرپانک توجه کنید و ببینید که چگونه تغییر کرد. به نقدها، ویدیو‌ها و گفت‌وگوهای پیرامون بازی توجه کنید. اینکه وقتی به‌سراغ بازی می‌آیید، از تجربه دوباره آن لذت ببرید. من بی‌نهایت سپاسگزارم. پس از انتشار سایبرپانک شرایط سخت و ناراحت‌کننده بود، اما ما به مسیر خود ادامه دادیم.»

ساسکو همچنین با تأکید بر داستان رستگاری بازی‌‌هایی مثل Halo و No Man’s Sky به سازندگانی اشاره کرد که در صورت داشتن فرصت، از پس پیاده‌سازی ایده‌های خود برمی‌آیند. پاول ساسکو در پایان اظهار داشت: «اگر شکست خوردید، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که چگونه از شما یاد خواهد شد. آیا ادامه خواهید داد؟ ما ادامه دادیم و توانستیم به نتیجه برسیم. به تیم سازنده و طرفداران بازی افتخار می‌کنم.»

بخوانید  نقد و بررسی فیلم 65 | سقوط فرازمینی ها در دوره کرتاسه