چگونه در بازی‌های گاردین Destiny 2 2023 به راحتی مدال‌های پلاتینیوم را پرورش دهیم؟

اتاق پیش رو پر از تعداد زیادی دشمن خواهد بود که می‌توانید با Void یا Strand Super و توانایی‌های خود، که توسط Rally Flag پر شده‌اند، آنها را از بین ببرید (به یاد داشته باشید، اینها بنرهای Raid را در موجودی شما مصرف نمی‌کنند). به سادگی اتاق را خالی کنید تا زمانی که بمیرید یا با مینی باس وایورن روبرو شوید، در این صورت باید عمدا بمیرید. این به شما این امکان را می‌دهد که با یک پرچم جدید رالی، مسابقه را دوباره شروع کنید و دوباره شروع کنید. این روند را تکرار کنید تا زمانی که جایزه را کامل کنید و مدال پلاتین خود را به دست آورید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

حداقل برای این هفته اول رویداد، خرید این کارت جایزه محافظ پلاتینیوم را برای شما به ارمغان می آورد. برای این کار باید دشمنان را در نپتون در یکی از چندین فعالیت خاص، با پاداش‌هایی برای آخرین ضربه‌های Void و Strand شکست دهید:

  • پارتیشن ها
  • بخش های از دست رفته سخت تر
  • بازی‌های نگهبان: فعالیت‌های فهرست پخش رقابتی
  • ماموریت های کمپین Lightfall در درجه سختی افسانه ای

تعدادی از عناصر در نسخه جدید 2023 رویداد بازی‌های نگهبان در Destiny 2 وجود دارد، اما بسیاری از آن‌ها بر روی جمع‌آوری مدال‌ها و سپس نقد کردن آنها برای کمک به کلاس شما در رقابت با دو نفر دیگر تمرکز دارد. مدال‌های پلاتینیوم به‌طور خاص بیشترین پیشرفت را ارائه می‌کنند و همچنین به شما کمک می‌کنند تا در تعدادی از چالش‌های رویداد پیشرفت کنید که جوایز مختلفی را برای شما به همراه خواهد داشت. خوشبختانه، راه آسانی برای پرورش سریع مدال‌های پلاتین وجود دارد، به شرطی که از یک حلقه دیوانه‌کننده و غار غار بی‌اهمیت نباشید.

بخوانید  راه اندازی بازی Crime Boss Rockay City

همانطور که اشاره شد این دومی است که در اینجا فرصت را ارائه می دهد کاربر Reddit coupl4nd. به شرطی که کمپین Lightfall را پشت سر گذاشته باشید و به ماموریت Breakneck رسیده باشید، می توانید آزادانه از بخش Neomuna Director به آن دسترسی داشته باشید. چند دقیقه اول ماموریت را طی کنید تا به اولین مکان پرچم رالی برسید، بلافاصله در طرف دیگر درب تخریب پذیر.

راه اصلی برای به دست آوردن مدال های پلاتین، خرید یکی از کارت های پلاتین ایوا در برج است. در مجموع شش عدد وجود دارد و می توان آنها را به طور نامحدود تکرار کرد، به شرطی که بتوانید هزینه متوسط ​​1500 گلیمر را بپردازید. (همچنین نمی توانید بیش از یک مورد برای PvE و یکی برای PvP/Gambit در یک زمان نگه دارید.) اما در حالی که برخی از آنها شامل انجام یک کار وقت گیرتر مانند تکمیل یک حمله هستند، گزینه Platinum Cards – Neptune این امکان را فراهم می کند. مسیر سریع تر، به شرطی که کمی با سیستم بازی کنید.

همه اینها نباید بیش از 10 دقیقه طول بکشد، از جمله قسمت اولیه ماموریتی که باید برای رسیدن به این رویارویی طی کنید. پاداش خود را نقد کنید، سپس به برج بازگردید تا کارت پلاتینی دیگری را از ایوا دریافت کنید. می‌توانید این کار را تا جایی که می‌خواهید تکرار کنید – ایده بدی نیست که پاداش‌های دیگری را هم از Eva و هم از دیگران دریافت کنید، زیرا فراوانی دشمنان آسان‌کشنده در این مأموریت، انجام آن را سریع و آسان می‌کند. اما برای به دست آوردن یک مدال پلاتین، مطمئن شوید که تا حد امکان با توانایی های Void یا Strand خود، دشمنان زیادی را بکشید.

بخوانید  توسعه دهنده Disco Elysium بازی جدید خود را کنسل کرد