رتبه بندی همه فیلم ها و نمایش های تلویزیونی جنگ ستارگان، از یک امید جدید تا آندور

مطمئناً می توان به راحتی وسعت مجموعه جنگ ستارگان را فراموش کرد، زیرا بخش های قدیمی زیادی وجود دارد که تعداد کمی از مردم دیگر به آنها اهمیت می دهند. اما از آنجایی که این فرنچایز یکی از بهترین های تمام دوران است، همه چیز حفظ شده است و در دیزنی پلاس در دسترس است. البته به جز نسخه های اصلی سه گانه اصلی جنگ ستارگان – فقط نسخه های به روز شده و بدتر آن فیلم ها برای پخش قانونی در دسترس هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما در حال حاضر زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد جنگ ستارگان می کنیم، و در حدود 4 می به 11 می رسد، یک جناس احمقانه که به یک تعطیلات ساختگی تبدیل شده است که به فرانچایز مورد علاقه فانتزی فضایی اختصاص داده شده است. به طور طبیعی، هیچ زمان بهتری از سال برای بحث در مورد اینکه کدام عناصر از مجموعه فوق العاده گسترده جنگ ستارگان بهترین هستند، وجود ندارد.

بنابراین اگر همه چیزهایی را که باید در این فرنچایز تماشا کنید فراموش کرده اید، ما لیستی از هر فیلم و برنامه تلویزیونی جنگ ستارگان را که تا به حال منتشر شده است، از آنهایی که می شناسید (مانند سه سه گانه فیلم) تا آنهایی که می شناسید، گردآوری کرده ایم. فراموش کرده ام چه اتفاقی افتاده است (مانند کارتون های Ewoks و Droids در دهه 1980). به جز لگوهای ویژه جنگ ستارگان. تو با اونها تنها هستی

بخوانید  با رایان رینولدز و جیسون موموآ در Animal Friends