پیش‌سفارش‌های Art Of Octopath Traveler تخفیف دارند

همچنین لازم به ذکر است که Octopath Traveler II در حال حاضر 45 دلار تخفیف دارد در آمازون و بخشی از خرده فروش است که فروش بازی را با دو دریافت می کند.

The Art of Octopath Traveler یک کتاب 224 صفحه‌ای با جلد گالینگور است که شامل «هنر مفهومی و تفسیری عمیق از تیم‌های خلاق بازی» و همچنین مطالب ژاپنی است که برای اولین بار به زبان انگلیسی ترجمه شده است. این کتاب محتوایی از Octopath Traveler اصلی و همچنین بازی موبایل Octopath Traveler: Champions of the Continent را پوشش می‌دهد. می توانید The Art of Octopath Traveler را با قیمت 45 دلار در آمازون پیش خرید کنید. توجه داشته باشید که در زمان نوشتن، نمایش جلد در لیست فروشگاه آمازون نهایی نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر به دنبال کتاب های هنری RPG بیشتری برای اضافه کردن به مجموعه خود هستید، حتما آن را بررسی کنید دو خرید انبوه آمازون، فروش کتاب‌های هنری از مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی مانند Zelda، Final Fantasy، Pokemon و غیره را دریافت کنید.

اکنون با سفارش دادن، پنج دلار در پیش‌سفارش صرفه‌جویی می‌کنید، اما اگر قیمت قبل از انتشار حتی بیشتر از این کاهش پیدا کند (اغلب این اتفاق می‌افتد)، به لطف ضمانت قیمت پیش‌سفارش آمازون، بهترین قیمت را دریافت خواهید کرد.

Square Enix و Dark Horse برای ترجمه انگلیسی The Art of Octopath Traveler همکاری می کنند. Octopath Traveler مطمئنا یک بازی ایده آل برای پردازش کتاب های هنری بازی های ویدیویی است. گرافیک HD-2D آن کاملاً خیره کننده است و کتاب آینده نشان خواهد داد که چگونه این تصاویر زنده شدند. کتاب هنری بعدی اواخر امسال در 12 دسامبر منتشر خواهد شد، اما پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر در آمازون موجود است.