پنج خودروی جدید به Gran Turismo 7 اضافه شده است

البته Gran Turismo یک رقیب سرسخت به نام Forza نیز دارد که رقابت سختی بین این دو است. یکی از چیزهای عالی در مورد Gran Turismo 7 عرضه آن برای هدست واقعیت مجازی PSVR2 است که می‌توان از آن برای تجربه کل بازی در واقعیت مجازی استفاده کرد و بنابراین یکی از بهترین تجربه‌های مسابقه‌ای کنسولی است. جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تر.

پنج ماشین جدید ناشناخته Gran Turismo 7

هفته آینده پنج خودروی جدید به Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد.

نظر شما در مورد این خودروها چیست؟ دوست دارید کدام خودرو به Gran Turismo 7 اضافه شود؟

پشتیبانی از پلی‌فونی دیجیتال Gran Turismo 7 برای طرفداران عالی است و بعید به نظر می‌رسد به این زودی پایان یابد. البته دقیقا مشخص نیست که این استودیو تا چه زمانی قصد دارد برای این بازی آپدیت ارائه کند. اما صرف نظر از این، این به روز رسانی ها پایدار هستند و با وجود برخی مشکلات، بازیکنان از نتیجه نهایی راضی هستند. پلی‌فونی دیجیتال معمولاً برای انتشار آثار خود زمان نسبتاً طولانی نیاز دارد. بنابراین احتمالاً چند سال تا انتشار Gran Turismo 8 یا نسخه جدید دیگری از این سری فاصله داریم.

هفته آینده آپدیت جدیدی برای بازی Gran Turismo منتشر خواهد شد 7 منتشر خواهد شد که شامل 5 خودرو می شود. البته در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که کدام مدل است; اما در تصویر، سایه پنج خودرو وجود دارد و برخی پیش فرض هایی را مطرح کرده اند. برخی از کاربران می گویند مدل های جدید پورشه در راه است. اما هنوز هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد.

بخوانید  نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد

همانطور که Digital Polyphony رسما اعلام کرده است، به زودی چند خودرو جدید به Gran Turismo 7 می آیند. مجموعه Gran Turismo یکی از محبوب ترین مجموعه های بازی است و یکی از بزرگترین برندهای پلی استیشن محسوب می شود. چندین دهه است که شاهد عرضه این سری بوده ایم و می توان آن را یکی از قله های سبک مسابقه ای در دنیای بازی دانست.