پشتیبانی از DLSS 3 به نسخه رایانه شخصی Cyberpunk 2077 اضافه شد

در ضمن، بد نیست اشاره کنیم که CD Projekt RED، خالق و ناشر Cyberpunk 2077، پیشنهاد می کند اگر VRAM کارت گرافیک شما 16 گیگابایت یا کمتر است و از Cyberpunk 2077 با وضوح 1440p یا بالاتر استفاده می کنید، از DLSS استفاده کنید. . شما هستید

همچنین می‌گوید که برنامه‌ریزی پردازنده گرافیکی شتاب‌دار سخت‌افزاری ویندوز شما باید فعال باشد. در ویندوز 11، این گزینه به طور خودکار روی گزینه لیست شده تنظیم می شود، اما کاربران ویندوز 10 می توانند کلید Windows را فشار داده، Graphics را تایپ کرده و سپس Enter را فشار دهند. اکنون پس از باز کردن منوی گرافیک، می‌توانید گزینه برنامه‌ریزی سخت‌افزاری شتاب‌دهنده GPU را در بالا مشاهده کنید. آن را فعال کنید و سپس سیستم خود را ریستارت کنید.

در حال حاضر، دارندگان کارت‌های گرافیک سری RTX 40 Nvidia می‌توانند با فعال کردن DLSS 3 در Cyberpunk 2077، نرخ فریم و تجربه بهتری داشته باشند.

به لطف ویژگی DLSS 3 کارت های گرافیک سری RTX 40 انویدیا، کاربران می توانند در بازی هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند، نرخ فریم بسیار بهتری نسبت به قبل داشته باشند. به تازگی آپدیت جدیدی برای نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است و در طی آن پشتیبانی Nvidia DLSS 3 و Nvidia Reflex به بازی اضافه شده است.برنامه GOG Galaxy ابتدا باید اپلیکیشن خود را آپدیت کنید تا بتوانید Cyberpunk 2077 را آپدیت کنید. .

Cyberpunk 2077 هم اکنون برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S وجود دارد و بسته الحاقی عالی به نام Phantom Liberty برای آن معرفی شده است. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه Phantom Liberty اعلام نشده است و باید منتظر اخبار بیشتری باشیم.

بخوانید  انتشار تا طلوع برای پلتفرم های بیشتر لو رفت
تحریریه مجله بازی یک گیمر