پخش تریلر بازی Street Fighter 6

توسعه دهندگان Street Fighter 6 سعی کردند تجربیات متفاوتی را در قالب مسابقات تک و دو نفره در اختیار بازیکنان قرار دهند. این بازی تک‌نفره دارای حالت داستانی تور جهانی است که در آن بازیکنان می‌توانند محیط‌های sandbox مختلف را کشف کنند و در فعالیت‌های مختلف از جمله مبارزه و مینی‌بازی شرکت کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند مهارت‌های رزمی خود را شخصی‌سازی و ارتقا دهند.

کپکام تریلر معرفی بازی Street Fighter 6 را منتشر کرد تا طرفداران را هیجان زده کند.

بازی Street Fighter 6 در زمان انتشار دارای 18 شخصیت قابل انتخاب است که در میان آنها می توان مبارزان قدیمی و جدید را مشاهده کرد. طبق گفته Capcom، چهار شخصیت دیگر پس از انتشار به عنوان بسته الحاقی Year One اضافه خواهند شد. Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال جاری برای پلتفرم های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه ی نمایشی بازی هم اکنون بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس است.

سپس بازیکنان می توانند در یک سری نبردهای کلاسیک با ویژگی ها و شرایط مختلف در حالت Fighting Grounds شرکت کنند. گزینه بعدی Battle Hub است که به عنوان سومین حالت بازی اصلی در دسترس است و به بازیکنان اجازه می دهد در یک محیط چند نفره به رقابت بپردازند.

امسال، کپکام بازسازی Resident Evil 4 را منتشر کرد که موفقیت بزرگی بود. با این حال، ناشر ژاپنی به زودی بازی بزرگ دیگری به نام Street Fighter 6 را منتشر می کند و به همین مناسبت تریلر انتشار آن را با علاقه مندان به بازی های مبارزه ای به اشتراک گذاشته است.

بخوانید  انتشار تیزر اولین بسته الحاقی بازی Atomic Heart

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Street Fighter 6 با ما در میان بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر