واکنش منتقدین به بازی Cult of the Lamb

مدتی پیش میانگین امتیازات بازی Cult of the Lamb منتشر شد و ظاهرا شاهد یک بازی مستقل سرگرم‌کننده‌ی دیگر از شرکت Devolver Digital هستیم.

دیستراکتوید: ۸۵ از ۱۰۰

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

کاور بازی Cult of the Lamb

گاد از گیک: ۹۵ از ۱۰۰

پی سی گیمر: ۸۲ از ۱۰۰

من هوادار سرسخت بازی‌های اکشن روگ لایت و شهرسازی هستم. حتی اگر شما سمت ملایم و وسط این قضیه باشید، بازم هم Cult of the Lamb یک ترکیب برنده به حساب می‌آید.



منبع

پس از معرفی بازی Cult of the Lamb توسط دیوالور دیجیتال، مشخص شد که باید محصول روگ لایک و دانجن کراولر طرف هستیم. اما این تنها نیمی از ساختار گیم‌پلی بازی است و بُعد دیگر بازی، شبیه‌سازی است که به‌واسطه‌ی‌ آن می‌توانید فرقه خود را مدیریت کنید و برای بهتر شدن در مبارزات و گشت‌و‌گذار در جهان Cult of the Lamb قوی‌تر شوید.

مدتی پیش میانگین امتیازات Cult of the Lamb منتشر شد و شاهد یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش بعضی از منتقدین به بازی Cult of the Lamb را در یک گیمر مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Cult of the Lamb

Cult of the Lamb گیم‌پلی روگ‌لایک را با مدیریت کالت (فرقه) ترکیب کرده است و من به‌سادگی نمی‌توانم آن را زمین بگذارم.

دیوالور دیجیتال جزو آن دسته از ناشران بازی‌های مستقلی است که همیشه به سمت بازی‌های خاص می‌رود؛ محصولاتی که اکثر آن‌ها پتانسیل سرگرم کردن مخاطب را دارند و به یک تجربه سرگرم‌کننده و دلچسب تبدیل می‌شوند.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Cult of the Lamb به‌عنوان «یک بازی مدیریت پایگاه»، گرگی است که در لباس گوسفندی یک «بازی اکشن روگ لایک با دسترسی‌پذیری بالا» قرار دارد.

متفاوت با هر اثر دیگری است و می‌تواند هر دو نیمه متفاوت خود را به یک تجربه سرگرم‌کننده و منسجم تبدیل کند. با خرید این بازی احساس نمی‌کنید که سرتان کلاه رفته است.

تمامی المان‌های بازی دست به‌دست هم داده‌اند تا Cult of the Lamb بتواند به‌عنوان یک اثر برجسته هم در سبک روگ لایک و هم شبیه‌ساز قرار بگیرد. تجربه‌ی این بازی، شروعی مناسب برای کاربران تازه‌وارد به [این سبک‌ها] حساب می‌آید. مهم نیست که به گشت‌وگذار در دانجن‌ها می‌پردازید یا کالت خود را گسترش می‌دهید و آن‌ها را مدیریت می‌کنید. در هر حالت، تجربه‌ی بازی سرگرم‌کننده، چالش‌برانگیز و بسیار مجذوب‌کننده است. باوجود حجم شگفت‌آور هر بخش از بازی، واقعیت این است که تمامی قطعات بازی به‌خوبی و بسیار روان کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا شاهد موفقیت [سازندگان] باشیم.

بخوانید  Save Almost 50% On This Amazon-Exclusive Just Dance 2024 Edition Bundle