همکاری آدام سندلر و برادران سفدی در یک فیلم جدید برای نتفلیکس

مطابق روال آثار قبلی سفدی‌ها مانند Daddy Longlegs ،Heaven Knows What و Good Time، کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم بدون عنوان برعهده‌ی جاش و بنی سفدی خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعات معتبری از جزئیات داستانی این پروژه هیجان‌انگیز اعلام نشده است، اما منابع نزدیک به وب‌سایت ددلاین می‌گویند جهان پرهرج‌و‌مرج مجموعه‌دارها و بازار کارت‌های بازی نایاب و گران‌قیمت، تمرکز اصلی فیلم‌نامه این اثر خواهد بود. مثل کارهای قبلی برادران سفدی، انتظار می‌رود رونالد برانستین و دنیل لوپاتین، به‌ترتیب در نوشتن فیلم‌نامه و ساخت موسیقی متن این فیلم حضور داشته باشند.

استقبال گرم منتقدان و تماشگران از آخرین همکاری این سندلر و سفدی‌ها باعث شده است تا از زمان اکران Uncut Gems که با همکاری استودیوی فیلم‌سازی مستقل A24 تولید شده بود، این گروه سه‌نفره در حال بررسی برای پرو‌ژه‌های بزرگ بعدی‌شان باشند. جایزه‌ی جشنواره‌ی Independent Spirit Awards برای بهترین بازیگر مرد و کارگردانی و جایزه‌ی بهترین فیلم‌نامه و کارگردانی از جشنواره‌های فیلم فلوریدا، سن‌دیگو و نیویورک، از جمله دست‌آوردهای سندلر و سفدی‌ها از فیلم جنایی Uncut Gems هستند.

نتفلیکس هنوز اطلاعات بیشتری از زمان آغاز فیلم‌برداری این فیلم را اعلام نکرده است، اما برخی منابع از برنامه‌ی برادران سفدی برای آغاز فیلم‌برداری از بهار سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهند. یکی دیگر از منابع نیز می‌گوید درحال‌حاضر سفدی‌ها در حال کار روی جزئیات نهایی فیلم‌نامه هستند و بنابراین برنامه آغاز تولید فیلم در حال حاضر برای بسیاری از عوامل تیم ساخت فیلم نیز نامشخص اعلام شده است. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا خارج از انتشار فیلم روی سرویس استریم نتفلیکس، آيا شاهد اکران سینمایی این اثر بدون عنوان خواهیم بود یا خیر.

بخوانید  Joker Composer برای Joker 2 بازگشت

درحالی‌که آدام سندلر در ماه‌های اخیر و در جریان برگزاری تور تبلیغاتی فیلم ورزشی Hustle اشاره‌هایی به همکاری دوباره با برادران سفدی، زوج کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی الماس‌های تراش‌نخورده داشته است، حالا شبکه‌ی نتفلیکس رسما مسئولیت تأمین بودجه و انتشار پروژه‌ی جدید این گروه سه‌نفره را برعهده گرفته است.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

طبق گزارش‌های جدید، فیلم بعدی برادران سفدی به‌همراه آدام سندلر برای شبکه‌ی نتفلیکس ساخته می‌شود.

سریال پارودی-کمدی The Curse با بازی نیتن فیلدر،‌ اما استون و بنی سفدی و ریبوت فیلم پلیسی کمدی Forty-Eight Hours (۱۹۸۲)، از دیگر پرو‌ژه‌های در دست ساخت برادران سفدی در حال حاضر هستند.