نمایش آخرین ماموریت نیک فیوری در تریلر جدید سری Secret Invasion اعلام تاریخ پخش

تریلر رسمی جدید استودیو مارول انتشار سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون که در پایان تاریخ شروع سریال اعلام شد.

به طور جداگانه، مارول استودیوز پخش سریال Secret Invasion را تایید کرده است در تاریخ 21 ژوئن (31 ژوئن) در شبکه دیزنی پلاس که قبلا فاش شده بود، پخش خواهد شد. علاوه بر این، مارول استودیو پوستر رسمی سری تهاجم مخفی را منتشر کرده است که ترکیبی از چهره نیک فیوری و یک طومار است که احتمالاً Talos است، و همچنین می توانید آن پوستر را در زیر مشاهده کنید.

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در پوستر رسمی حمله مخفی

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

ساموئل ال جکسون مثل نیک فیوری، بن مندلسون مثل تالوس، کوبی اسمالدرز مثل ماریا هیل، مارتین فریمن مثل اورت راس، دان چیدل در نقش ماشین، اولیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگزلی بن آدایر، کریستوفر مکدونالد، کتی فینران و کیلیان اسکاتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال تهاجم مخفی نقش آفرینی کرده اند. کایل برادستریت او سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال تهاجم مخفی است. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم آنها قسمت های مختلفی از سریال تهاجم مخفی را کارگردانی کردند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر شد. سرانجام، استودیو مارول به وعده خود عمل کرد و پس از مدت ها انتظار، تریلر رسمی سری تهاجم مخفی را منتشر کرد، که طی آن نیک فیوری متوجه حمله گروهی از مهاجمان اسکرول می شود و اکنون با کمک های تالو، اورت راس، ماریا به او کمک می کنند. هیل و سایر متحدان او به دنبال خنثی کردن حمله اسکرول و نجات بشریت است. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

بخوانید  افشاگر GTA 6 به دنبال معامله با راک‌استار است

دانلود از آپارات