اعلام آغاز فیلمبرداری فیلم The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ

سعید بن سعید و مارتین کاتزسازندگان Maps to the Stars به ​​عنوان تهیه کنندگان The Shrouds عمل می کنند. دیوید کراننبرگ اخیراً فیلم Crimes of the Future را کارگردانی کرده و در سریال علمی تخیلی Star Trek: Discovery بازی کرده است.

زمان زیادی تا فیلمبرداری فیلم The Shrouds به کارگردانی دیوید کراننبرگ باقی نمانده است.

وینسنت کسل در این فیلم نقش کارآفرین و بیوه مردی غمگین به نام کارش را بازی می کند که با قرار دادن خود در داخل کفن وسیله ای ابداعی برای برقراری ارتباط با مردگان ایجاد می کند. این ابزار در گورستان مدرن و جنجالی کار او نصب می شود و به مشتریان این امکان را می دهد تا شاهد تجزیه لحظه ای اجساد عزیزان درگذشته خود باشند. این شرکت در آستانه ورود به بازارهای بین المللی است که چندین قبر از جمله قبر همسر مرحوم وی تخریب و تقریباً از بین رفته است. در حالی که او تلاش می کند انگیزه پشت این حملات را کشف کند، مجبور می شود تجارت، ازدواج و وفاداری خود به همسر مرحومش را ارزیابی کند.

قلعه وینسنتبازیگر قو سیاه دایان کروگرمجری که در In the Fade و گای پیرس، مجری حاضر در Memento نقش های اصلی فیلم The Shrouds را بازی می کند. چند وقت پیش دایان کروگر جایگزین شد لیا سیدوکس در پروژه بود. این فیلم نشان‌دهنده همکاری دیگری برای وینسنت کسل و دیوید کراننبرگ است که در فیلم‌های «قول‌های شرقی» و «روش خطرناک» با هم کار کردند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم بعدی است دیوید کراننبرگ، کارگردان فیلم جنایات آینده مشخص شد. طبق گزارش رسانه ها Deadline، فیلمبرداری فیلم The Shrouds از 18 می (8 مه) در تورنتو، کانادا آغاز می شود.

بخوانید  برندگان جوایز PlayStation Partner Awards ژاپن و آسیا 2023 معرفی شدند