معرفی اولین بازی برند فانکو با پخش یک تریلر

اندرو پرل‌ماتر، مدیرعامل شرکت فانکو درباره این همکاری می‌‌گوید: «ساخت محصولات نمادین و ماندگار که می‌تواند هواداران را از نظر احساسی به برندهای دلخواه‌شان متصل کند، یکی از موارد مهم در چشم‌انداز تصمیمات ما برای ساخت محصولات جدید به‌حساب می‌آید. همکاری با استودیوی 10:10 Games و کمک گرفتن از بهترین خالقان و بازی‌سازان این صنعت، برای ما استعداد و توانایی عرضه بازی‌هایی که بازتا‌ب‌دهنده ظاهر و حس‌و‌حال منحصربه‌فرد فانکو را داشته باشد فراهم می‌کند».

آرتور پارسونز، کارگردان طراحی از استودیوی 10:10 Games درخصوص اشتیاق این تیم برای ساخت این پروژه جدید می‌گوید: «فانکو یک برند نمادین است که به‌خوبی موارد لازم برای ساخت یک ویدیو گیم باکیفیت در سطح جهانی را درک می‌کند. 10:10 Games هیجان‌زده است که یک تجربه جدید را برای هواداران فانکو و گیمرها خلق کند».

هنوز اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست، اما سازندگان اولین بازی برند فانکو درنظر دارند تا این بازی را با رده‌سنی Teen یا نوجوانان و در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کنند. این بازی قرار است علاوه‌بر کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی، برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر شود. سازندگان بازی همچنین از حضور یک استودیوی بازی‌سازی بزرگ در این پروژه نیز خبر داده‌اند. شما می‌توانید ویدیو معرفی آغاز ساخت این بازی را در ادامه تماشا کنید.

ساعاتی پیش و در جریان آخرین روز برگزاری رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو، شرکت Funko به‌صورت رسمی از تصمیم خود برای ورود به صنعت چند میلیارد دلاری صنعت بازی خبر داد.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  پیش‌فروش‌های Aliens: Dark Descent برای PC تخفیف دارند



منبع

تصمیم فانکو برای ورود جدی‌تر به دنیای بازی‌های ویدیویی، به برنامه‌ریزی‌های اخیر مجموعه لگو برای ساخت چندین بازی و تجربه متفاوت شباهت‌های زیادی دارد. طبق گزارش‌ها، استودیوهای بازی‌سازی 2K نیز برای ساخت تعدادی بازی ورزشی و ریسینگ جدید با Lego همکاری خواهند کرد. مدیران لگو اخیرا از چندین قرارداد و همکاری جدید با شرکت اپیک گیمز برای خلق تجربه‌هایی موسوم به متاورس امن برای کودکان خبر داده‌اند.

سال گذشته نیز شاهد خبر معرفی فیلم سینمایی از اکشن‌فیگورهای فانکو توسط استودیوی انیمیشن‌سازی برادران وارنر بودیم. این فیلم که قرار است تلفیقی از سبک انیمیشن و لایواکشن باشد، برای اکران در تاریخ نامشخصی از سال آینده برنامه‌ریزی شده است. تدی نیوتون که سابقه طراحی سکانس‌ها و شخصیت‌های فیلم‌های The Iron Giant، شگفت‌انگیزان و دیگر آثار استودیوی پیکسار را در کارنامه دارد، نویسنده فیلم‌نامه این فیلم خواهد بود.

دانلود از آپارات

این همکاری که قرار است با همکاری استودیوی تازه‌تأسیس بریتانیایی 10:10 Games صورت بگیرد، یک بازی اکشن پلتفرمر AAA خواهد بود که ظاهرا قرار است بودجه‌ی بالایی نیز داشته باشد. مدیریت این استودیو را جان بارتون، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Traveler’s Tales که به ساخت بازی‌های لگو مشهور است برعهده دارد. بارتون همچنین در ساخت دو فیلم‌ سینمایی لگو و همچنین فیلم محبوب The Lego Batman Movie به‌عنوان تهیه‌کننده حضور داشته است.

شرکت Funko که به ساخت اکشن‌ فیگورهای متنوعی از دنیای سرگرمی مشهور است، با پخش یک تریلر از اولین بازی اکشن پلتفرمر خود رونمایی کرد.