محتوای فصلی Battlefield 2042 رو به پایان است

الکترونیک آرتز محتوای فصلی بازی را تایید کرده است بازی Battlefield 2042 در فصل هفتم کامل خواهد شد.

بایرون بدمدیر کل مجموعه Battlefield در الکترونیک آرتز، اخیراً در یک پست وبلاگی درباره این سری صحبت کرده و جزئیاتی را در مورد آینده آن با طرفداران به اشتراک گذاشته است. مدیرعامل در بیانیه خود تأیید کرد که فصل هفتم شامل آخرین مجموعه محتوای اضافی برای Battlefield 2042 است و هیچ برنامه ای برای فصل جدید پس از آن وجود ندارد.

Bedi افزود: «در حالی که ما از ایجاد کلاس‌های پس از راه‌اندازی برای بازیکنان Battlefield 2042 لذت برده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم، اکنون باید گام جدیدی در آینده برداریم. این بدان معناست که فصل 7 شامل آخرین دسته از محتوای اضافی برای Battlefield 2042 خواهد بود.

متخصصان در فصل اول Battlefield 2042

اگرچه فصل 7 در ماه مارس منتشر خواهد شد و آخرین فصل برای Battlefield 2042 خواهد بود، اما Bedi خاطرنشان کرد که تیم سازنده به پشتیبانی از بازی و انتشار به‌روزرسانی‌ها ادامه خواهد داد:

“پس از پایان فصل 7، ما با ارائه انواع چالش ها، رویدادها و حالت های جدید و بهبود کیفیت بازی، به حمایت از بازی ادامه خواهیم داد. با این حال، انتشار فصل های جدید جایی در برنامه آینده ندارد. بدانید که این خبر احتمالاً ناامید کننده است.» «بنابراین، ما به اصول آینده سریال فکر کرده‌ایم، و احساس می‌کنیم زمان آن فرا رسیده است که منابع خود را اختصاص دهیم و بر آنچه در آینده است تمرکز کنیم.»

همزمان با خبر اتمام فصل های Battlefield 2042، EA اعلام کرد که استودیوی Motive، توسعه دهنده Dead Space Remake و Star Wars: Squadron به تیم سری Battlefield پیوسته است.

بخوانید  Bluesky، توییتر غیر متمرکز؛ آینده رسانه های اجتماعی اینجاست

تحریریه مجله بازی یک گیمر