مایکروسافت احتمالا به زودی رویدادی را برای نمایش بازی های بزرگ برگزار خواهد کرد


مانند سال گذشته، به نظر می رسد مایکروسافت برنامه های جدید خود را با میزبانی رویداد Xbox Developer Direct در روزهای آینده فاش خواهد کرد.

اگر از طرفداران اکوسیستم مایکروسافت هستید، احتمالاً به یاد دارید که دقیقا سال گذشته، در ژانویه 2023، ردموندی ها رویدادی به نام Xbox Developer Direct برگزار کردند و بازی هایی مانند Redfall، Forza Motorsport و Minecraft Legends را به نمایش گذاشتند و Hi-Fi Rush را ارائه کردند. و ارائه شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی مبنی بر تدارک برنامه مشابه مایکروسافت برای طرفداران خود برای سال 2024 شنیده می شود. طبق شایعات و اطلاعات غیر رسمی، مایکروسافت قرار است آثار مورد انتظاری مانند Senua's Saga: Hellblade 2، Towerborne و اثر جدید را به نمایش بگذارد. از Double Fine Productions، خالق Psychonauts، در جریان رویداد Xbox Developer Direct در سال 2024.

یوتیوبر اسپانیایی با نام eXtas1s او با ادعای چنین مشکلی پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد که مایکروسافت در نظر دارد امسال یک بازی شبیه به بازی Hi-Fi Rush که در کنار معرفی در رویداد سال گذشته منتشر شده بود، منتشر کند. البته هنوز تایید نشده است که آیا بازی مورد بحث چند روز پس از معرفی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا در روز معرفی آن را می توانیم تجربه کنیم. بر اساس شواهد، به نظر می رسد که این بازی قرار است آخرین ساخته استودیوی Double Fine به نام KILN باشد.

مایکروسافت علامت تجاری KILN را در پایان سال 2023 به ثبت رساند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مایکروسافت در روزهای آینده برنامه خاصی را به علاقه مندان خود ارائه خواهد کرد یا اینکه همه این شایعات فقط یک شایعه بی اساس بوده است. لطفا نظرات و پیش بینی های خود را در این زمینه با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

بخوانید  چگونه می‌توانیم مشکلات شبکه وای فای را حل کنیم؟