لگو فورتنایت: چگونه تخته های چوبی به دست آوریم


Lego Fortnite اینجاست، و این بازی بقا شبیه تلاقی بین Minecraft و Fortnite با زیبایی لگو است. مانند بسیاری از بازی‌های متمرکز بر صنایع دستی، شما باید مواد اولیه مختلفی را به دست آورید و آنها را به مواد بهتری تبدیل کنید. یکی از این مواد تخته های چوبی است که در شروع Lego Fortnite برای ساخت ابزارهایی مانند تبر و کلنگ به آن نیاز دارید. در اینجا نحوه ساخت تخته های چوبی در لگو فورتنایت آورده شده است.

نحوه ساخت تخته های چوبی

برای ساخت تخته های چوبی، باید یک کارخانه چوب بری بسازید.
برای ساخت تخته های چوبی، باید یک کارخانه چوب بری بسازید.

تخته های چوبی از تصفیه چوب با کارگاه چوب بری ساخته می شوند.. چوب را می توان با کاوش در جنگل های اطراف منطقه شروع خود پیدا کرد. چوب را می توان با قطع درختان (کوچکترها را می توان بدون تجهیزات انجام داد، اما بزرگترها به تبر نیاز دارند) یا با یافتن انبوهی از چوب ها روی زمین جمع آوری می شود. گرانیت، معادل سنگ پایه، را می توان با جمع آوری توده های سنگی کوچک یا از بین بردن سنگ های بزرگتر به دست آورد.

برای ساخت کارخانه چوب بری به هشت تکه چوب و 15 قطعه گرانیت نیاز دارید. این را می توان در بخش تجهیزات منوی ساخت، در همان بخش جدول ساخت پیدا کرد. این دستور العمل های ساخت با دنبال کردن آموزش ارائه شده توسط NPC توزیع می شوند. می توانید در آنجا کمک بخواهید، بنابراین اگر کارخانه چوب بری هنوز برای شما در دسترس نیست، با Brite Bomber صحبت کنید و از او بپرسید که چه کاری باید انجام دهید. بعد، زیرا ممکن است قبل از ساختن کارخانه چوب بری، نیاز به انجام یک یا دو کار داشته باشید.

بخوانید  وین دیزل در تصویر جدید فیلم Fast and Furious 10 | اولین تریلر ماه آینده

هنگامی که کارگاه چوب بری را ساختید، برای ایجاد تخته های چوبی باید در آن چوب قرار دهید. برای ایجاد یک تخته چوبی به یک تکه چوب نیاز است، اما پردازش هر قطعه چند ثانیه طول می کشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.