فیلم ماه شورشی زک اسنایدر منتشر شد

زک اسنایدر نه تنها در راس Rebel Moon قرار دارد، بلکه در کنار آن قرار دارد آنها چه هستند؟نویسنده فیلم جان ویک 3 (جان ویک 3) و کرت جانستادنویسنده فیلم بلوند اتمی، فیلمنامه را بر اساس داستانی از خودش و کرت جانستد نوشته است. این فیلم یکی از آثار تولید شده بر اساس توافقنامه «نگاه اول» بین نتفلیکس و زک اسنایدر استون کواری پروداکشنز خواهد بود.

سوفی بوتلابازیگر Star Trek Beyond در فیلم Rogue Moon و چارلی هانام، جیمن هانسو، بائ دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، آه دافی، شارلوت مژ، آسمان جوان، دوست روپرت، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخائیل هایسمن از دیگر بازیگران او هستند.

دیالوگ شخصیت ماه شورشی زک اسنایدر

زک اسنایدر تصویر جدیدی از فیلم علمی تخیلی بین کهکشانی نتفلیکس Rebel Moon منتشر کرده است.

در خلاصه داستان Rebel Moon، نتفلیکس می نویسد: “وقتی یک مستعمره صلح آمیز و صلح آمیز در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیزاریوس می بیند، زن جوانی با گذشته ای آشفته به سیارات اطراف سفر می کند تا جنگجویان جدیدی پیدا کند تا از آنها بپرسد. به او کمک کنید تا جایگاه خود را حفظ کند.»

اریک نیومن از شرکت گرند الکتریک دبورا اسنایدر، وسلی کولر و زک اسنایدر از شرکت سنگ کواری تولید این پروژه را بر عهده دارند سارا بوون او به عنوان تهیه کننده اجرایی آن کار می کند. Rebel Moon یک همکاری دیگر برای زک اسنایدر و نتفلیکس است که قبلاً در Army of the Dead و پیش درآمد آن Army of Thieves همکاری کرده بودند.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners شبکه نتفلیکس

اگرچه جزئیات زیادی در مورد حماسه علمی تخیلی بین کهکشانی Rebel Moon وجود ندارد، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که زک اسنایدر او عکس جدیدی از او را در شبکه اجتماعی Vero به اشتراک گذاشت. این تصویر چهار بازیگر فیلم را در مقابل پنجره ای بزرگ در اتاقی آراسته به دو تابلو نشان می دهد. این فیلم در زمان نامعلومی اکران محدودی خواهد داشت و قبل از اینکه راهی نتفلیکس شود.