عرضه آزمایشی اشتراک خانوادگی گیم پس برای کاربرهای کلمبیا و ایرلند

اینسایدرهای مناطق کلمبیا و ایرلند می‌توانند به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنند و طرح Xbox Game Pass – Insider Preview را خریداری کنند. بازیکن‌های عادی را نیز می‌توان برای اشتراک در این طرح دعوت کرد، اما باید دارای اکانت همان منطقه‌ی دارنده‌ی حساب اصلی باشند. پیش‌نمایش طرح خانوادگی ایکس باکس گیم پَس دارای زمان محدودی برای ثبت‌نام است و زمان باقی‌مانده از اشتراک کاربران را به طرح تازه تبدیل می‌کند.

برخی از کاربرها اکنون به اشتراک خانوادگی دسترسی دارند که به حداکثر ۴ بازیکن در یک منطقه‌ی مشابه اجازه می‌دهد تا با تهیه‌ی یک اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت به محتواهای آن دسترسی داشته باشند.

اگر یک ماه اشتراک فعال گیم پس آلتیمیت داشته باشید، می‌توانید برای ۱۸ روز از طرح خانوادگی استفاده کنند. باید بدانید که امکان بازگشت به طرح قبلی وجود ندارد و اینسایدرها تا زمان انقضای طرح خانوادگی نمی‌توانند به‌ طرح قبلی بازگردند. اعضای Xbox All Access نیز امکان دسترسی به پیش‌نمایش طرح خانوادگی گیم پس را ندارند.

مایکروسافت یک طرح گیم پَس تازه برای اینسایدرهای ایکس باکس در کلمبیا و ایرلند معرفی کرده است که امکان اشتراک‌گذاری گیم پَس آلتیمیت را بین چندین بازیکن فراهم می‌کند. در این طرح حداکثر ۴ نفر می‌توانند از اشتراک بهره‌مند شوند که هر یک به‌صورت جداگانه به محتوا دسترسی دارند. با اینکه مایکروسافت این مورد را رسما تأیید نکرده است، اما این طرح همان اشتراک خانوادگی Xbox Game Pass است که در اوایل سال شایعاتی از آن منتشر شد.

درحال‌حاضر طرح خانوادگی دارای چند مشکل است که از میان آن‌ها می‌توان به مواجهه‌ی کاربران دارای اشتراک فعال گیم پس با خطا پس از پذیرش دعوت به طرح تازه اشاره کرد. علاوه‌براین احتمال دارد که اعضای خانواده پس از اضافه‌شدن به گروه، ایمیلی را برای پیوستن به این طرح دریافت نکنند. بازیکن‌ها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این طرح در ماه‌های آتی باشند؛ به‌خصوص که گزارش‌ها از عرضه‌ی جهانی آن در پاییز ۲۰۲۲ حکایت دارند.

بخوانید  استودیو id Software در حال ساخت بازی بزرگ بعدی خود است



منبع