استودیو id Software در حال ساخت بازی بزرگ بعدی خود است

مراسم QuakeCon 2022 در حال برگزاری است و طبق رسم هرساله، در آن شاهد اخباری جدید از بازی‌های شرکت بتسدا هستیم. در همان ابتدای مراسم، مارتی استرتون (Marty Stratton)، یکی از مدیران تولید استودیو id Software خبر رسمی تولید بازی بزرگ بعدی استودیو را اعلام کرد؛ هرچند جزئیات بیشتری در مورد آن اعلام نشد. او گفت:

در جریان مراسم QuakeCon 2022، به‌صورت رسمی اعلام شد بازی جدید استودیو id Software در حال سپری کردن دوران ساخت است.

گفتنی است بتسدا علاوه‌بر این معرفی، از عرضه چند بازی جدید برای سرویس پی‌سی گیم‌ پس و تخفیف آثار خود در شبکه استیم خبر داده بود. نظر شما در مورد بازی بعدی اید سافتور چیست؟



منبع

ساخت بازی بعدی این استودیو اتفاق عجیبی نیست؛ اما تاکنون به شکل رسمی این خبر تایید نشده بود. آخرین بازی منتشر شده توسط این استودیو بازی Doom Eternal است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و پس از آن شاهد عرضه چند بسته الحاقی داستانی برای این بازی شوتر تحسین شده نیز بودیم. بازی Quake Champions، دیگر بازی این استودیو است که به‌صورت رایگان برای پی‌سی عرضه شده بود؛ بالاخره امروز پس از پنج سال از حالت ارلی اکسس خارج شد.

«اینجا در id Software تیم به سختی در حال کار روی بازی بزرگ بعدی خود است. هرچند ما هنوز آماده نیستیم تا جزئیاتی از بازی را به اشتراک بگذاریم.»