اشاره احتمالی اسکار آیزاک به نزدیک بودن تایید ساخت فصل دوم سریال Moon Knight

در ابتدا این طرفدار به فصل دوم سریال اشاره می‌کند و پس از آن شاهد اشاره دیاب به شوالیه ماه هستیم و در ادامه اسکار آیزاک مشاهده می‌شود که می‌گوید پس چرا باید در قاهره باشند. البته مارول استودیو هنوز ساخت فصل دوم سریال Moon Knight را رسما تایید نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که در D23 امسال که ماه آینده برگزار خواهد شد، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول باشیم. در هر حال باتوجه‌به صحنه پس از پایان سریال، ساخت فصل دوم سریال مون نایت نمی‌تواند خیلی اتفاق غافلگیرکننده‌ای باشد.

مقاله‌‌های مرتبط:

    • نقد سریال شوالیه ماه (Moon Knight) | فصل اول
    • مصاحبه می کالاماوی، بازیگر نقش لیلا در سریال Moon Knight

به‌تازگی اسکار آیزاک، بازیگر نقش شوالیه ماه و محمد دیاب، کارگردان سریال Moon Knight در مصر دیده‌ شده‌اند تا شایعات ساخت فصل دوم سریال قوت بگیرد.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، می کالاماوی، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشگی)، لوسی تاکری و سافرون هاکینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Moon Knight حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

بخوانید  فصل جدید بازی Destiny 2 در راه است



منبع

پخش سریال Moon Knight در ماه اردیبهشت به پایان رسید و از آن زمان طرفداران منتظر اعلام ساخت فصل دوم این سریال هستند، اما این اتفاق در کامیک کان سن دیگو امسال رخ نداد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعات ساخت فصل دوم سریال مون نایت قوت گرفته است. به‌تازگی محمد دیاب،‌ تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان سریال به‌همره اسکار آیزاک، بازیگر نقش شوالیه ماه در یک ویدیو منتشر شده در تیک‌تاک درکنار یکدیگر در مصر دیده شده‌اند که ظاهرا ساخت فصل دوم سریال Moon Knight را تایید می‌کنند.