طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی اطلاعات جدیدی از سرویسهای استریم خود منتشر کرده است. این شرکت در گزارش سهماهه سوم سال مالی ۲۰۲۲ خود اعلام کرد که در این دوره ۱۴/۴ میلیون کاربر جدید عضو دیزنی پلاس شدهاند تا مجموعه کاربران این سرویس استریم به ۱۵۲/۱ میلیون دلار افزایش پیدا کند. پیش از این والاستریتژورنال پیشبینی کرده بود که در سهماهه مالی سوم، حدود ۱۰ میلیون کاربر جدید عضو دیزنی پلاس خواهند شد.
همچنین مجموعه کاربران دیزنی پلاس، هولو و ESPN Plus به ۲۲۱ میلیون کاربر رسید تا برای اولینبار مجموع کاربران شبکههای آنلاین دیزنی از نتفلیکس با ۲۲۰/۷ میلیون کاربر عبور کند. رشد تعداد کاربران دیزنی پلاس در آمریکا و کانادا چندان زیاد نبوده و تنها ۱۰۰ هزار مشترک جدید به آن اضافه شده تا تعداد آن به ۴۴/۵ میلیون کاربر برسد. مشترکین بینالمللی دیزنی پلاس بدون درنظرگرفتن Disney+ Hotstar، از ۸۷/۶ میلیون کاربر به ۹۳/۶ میلیون کاربر افزایش یافته است.
طبق اعلام والت دیزنی، هزینه ماهیانه اشتراک نسخه عادی دیزنی پلاس با تبلیغات بازرگانی ۷/۹۹ دلار خواهد بود و هزینه ماهیانه نسخه پریمیوم دیزنی پلاس که دارای تبلیغات بازرگانی نیست، ۱۰/۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. همچنین هزینه ماهیانه اشتراک نسخه عادی شبکه هولو با تبلیغات بازرگانی ۷/۹۹ دلار خواهد بود و هزینه ماهیانه نسخه پریمیوم سرویس استریم Hulu که تبلیغات بازرگانی ندارد، ۱۴/۹۹ دلار در نظر گرفته شده است