شهردار کینگ‌تاون تبلیغاتی انجام می‌دهد که زخم‌های صورت جرمی رنر پس از تصادف برف‌روبی را محو می‌کند.

همانطور که توسط هالیوود ریپورتر، Paramount+ هنر تبلیغاتی فصل 2 شهردار کینگستاون را تغییر داد. چهره رنر را با صدمات جدی نشان داد، اما اکنون که رنر در زندگی واقعی آسیب های بسیار مشابهی را متحمل شده است، شبکه تغییراتی در هنر ایجاد کرده است. چهره شخصیت رنر هنوز کبود به نظر می رسد، اما کمرنگ شده است. مقایسه را در تصویر زیر مشاهده کنید.

هیو دیلون، یکی از خالقان شهردار کینگستاون، درباره تغییرات به THR گفت: “این از شبکه خوب است. همه نسبت به جرمی حساس هستند.”

مقامات محلی گفتند که این فقط یک تصادف بوده و هیچ بازی ناپسندی مشکوک نبوده است، و هیچ دلیلی وجود نداشت که باور کنیم رنر به هیچ وجه آسیب دیده است. به دلیل طوفان برفی اخیر که شب گذشته سه فوت برف باریده بود، نیروهای اولیه بیش از 30 دقیقه در صحنه حاضر نشدند.

رنر دو بار نامزد اسکار شده است که برای نقش‌هایش در فیلم The Hurt Locker و The Town شناخته می‌شود. در MCU، او نقش کلینت بارتون AKA Hawkeye را بازی می کند.

رنر در روز سال نو در حال استفاده از یک تراکتور برف روب برای کمک به راننده ای بود که در جاده ای خصوصی در نزدیکی دریاچه تاهو در سه فوت برف گیر کرده بود که وسیله نقلیه شخصی او، یک پیستنبولی هفت تنی، او را زیر گرفت. راننده خراب یکی از اعضای خانواده بود.

Mayor of Kingstown فصل 2 در تاریخ 15 ژانویه برای اولین بار پخش شد. رنر در توییتر تأیید کرد که اولین پخش فصل را در خانه – نه در بیمارستان – با خانواده اش تماشا کرده است. او همچنان در حال بهبودی است، همانطور که رنر گفت همچنان از این رویداد “مه مغزی” احساس می کند.

جرمی رنر، هنرپیشه شهردار کینگ‌تاون در روز سال نو در حالی که به نجات فردی که در برف عمیق گرفتار شده بود، به شدت مجروح شد. عکس‌های ICU صدمات قابل توجهی را به صورت رنر نشان داد. او اکنون از بیمارستان مرخص شده و در خانه در حال نقاهت است، و Paramount+ به دلیل احترام به وضعیت رنر، هنر کلیدی شهردار کینگستون را تغییر می‌دهد.

بخوانید  دره دریم لایت دیزنی: چگونه سنگ ماه رایگان دریافت کنیم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.