شان بین مرگ مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش می دهد و این یک مرگ خوب است



وقتی بازیگر شان بین در فیلمی ظاهر می‌شود، می‌توان فهمید که شخصیت او احتمالاً می‌میرد. در مصاحبه جدید با ScreenRantبین این پدیده را مورد بحث قرار داد و فاش کرد که مرگ روی صفحه نمایش مورد علاقه او در طول سال هاست.

بین در سریال ارباب حلقه ها اثر پیتر جکسون نقش بورومیر را بازی کرد و شخصیت او صحنه مرگ بسیار خاطره انگیزی در فیلم یاران حلقه داشت. او با قدرت حلقه یک وسوسه شد، اما در نهایت کار درست را انجام داد و برای نجات هابیت ها خود را فدا کرد. این مرگ مورد علاقه بین روی صفحه نمایش در دهه های بازیگری اش بود.

“من حدس می زنم بهترین مرگ بورومیر در ارباب حلقه ها بود، این یک نوع مرگ حماسی بود، بسیار احساسی و احساسی بود، و پیتر جکسون به من زمان زیادی داد تا بمیرم و او را دوشیده و موسیقی را دریافت کنم. بین توضیح داد که من آن را دوست دارم.

اولین مرگ بین روی پرده در فیلم Caravaggio در سال 1986 بود. کاراکتر Bean گلویش را برید و این یک صحنه وحشیانه گرافیکی بود. هیچ‌کس نمی‌توانست حدس بزند که بعد از آن چند بار مرگ بین را روی پرده سینما ببیند.

یکی دیگر از صحنه های مرگ به یاد ماندنی در سال 1995 در GoldenEye رخ داد که در آن جیمز باند پیرس برازنان، Bean’s Trevelyan را از ماهواره رها کرد. سال‌ها بعد، در سریال بازی تاج‌وتخت شبکه HBO، سر ادارد استارک از بین در فصل اول قطع شد.

با این حال، بین در هر فیلمی نمی‌میرد. شخصیت‌های آن از رویدادهای National Treasure، Silent Hill، Troy و The Martian جان سالم به در برده‌اند.

بخوانید  وصله یادداشت های Disney Dreamlight Valley جزئیات آنچه را که باید در به روز رسانی DreamSnaps این هفته انتظار داشته باشید، نشان می دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر