سونی از سیستم PS5 و کنترلر DualSense مارول با نسخه محدود Spider-Man 2 رونمایی کرد.


سونی دارد آشکار کرد بسته سیستمی Marvel Spider-Man 2 PS5 با نسخه محدود جدید، که با یک کنترلر DualSense با موضوع جدید همراه است. System Pack که در San Diego Comic-Con 2023 رونمایی شد، شامل یک نسخه دیجیتالی از بازی به همراه تمام پاداش‌های پیش‌سفارش است.

کنترلر DualSense و صفحه های سیستم PS5 نیز به طور جداگانه در دسترس خواهند بود. پیش‌سفارش‌ها برای همه اقلام در 28 جولای آغاز می‌شود، اما تعداد محدود خواهد بود. بازیکنان می‌توانند سیستم جدید Marvel’s Spider-Man 2 PS5 (که شامل یک درایو دیسک است)، صفحه‌نمایش و کنترلر DualSense را از خرده‌فروشی‌های مختلف، از جمله مستقیماً از خود پلی‌استیشن، خریداری کنند.

در حال پخش: تریلر فیلم Marvel’s Spider-Man 2 – Official Story

این سیستم حول محور سیمبیوت بازی طراحی شده است.
این سیستم حول محور سیمبیوت بازی طراحی شده است.

Venom نقش بزرگی در Marvel’s Spider-Man 2 ایفا خواهد کرد و به همین دلیل است که Insomniac Games و Sony در طراحی این سیستم از تسخیر سیمبیوت استفاده کردند.

جاسیندا چو، مدیر هنری ارشد Insomniac Games می‌گوید: «این نشان‌دهنده روش‌های مختلفی است که بازیکنان در Marvel’s Spider-Man 2 تسلط بر سیمبیوت را تجربه می‌کنند. این یک فشار مداوم برای تسلط است، چه داخلی و چه خارجی، و نتیجه آن مشخص نیست.» پشت سیستم سیاه است که نشان می دهد سیمبیوت آن قسمت از PS5 را به طور کامل تصاحب کرده است.

Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 20 اکتبر 2023 به طور انحصاری برای PS5 عرضه خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر