سریال چهارشنبه رکورد افتتاحیه فصل چهارم Stranger Things را شکست

تیم برتون وی تهیه کننده و کارگردان سریال چهارشنبه بود و کارگردانی 4 قسمت از این سریال را بر عهده داشت. هم آلفرد گوف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان مجموعه اسمال ویل، قرار است به عنوان نویسنده و مجری برنامه در خانواده آدامز ظاهر شوند. فصل اول سریال جدید خانواده آدامز قرار است در 8 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود، اما سریال چهارشنبه هنوز برای فصل دوم تمدید نشده است.

چهارشنبه آدامز در سریال چهارشنبه ویولن می نوازد

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز کاترین زتا جونز مانند مورتیشیا آدامز، لوئیس گسمن در نقش گومز آدامز کریستینا ریچی، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینز وایتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال چهارشنبه حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

در دو هفته بعد، سریال Squid Game موفق شد بیش از 400 میلیون ساعت متوالی تماشا کند تا رکوردی بی سابقه داشته باشد. بعلاوه، سریال چهارشنبه در رتبه اول پربیننده ترین برنامه نتفلیکس در 83 کشور جهان قرار دارد که مشابه عملکرد سریال Stranger Things 4 است. نتفلیکس همچنین تخمین می زند که حداقل بیش از 50 میلیون خانواده در بین همه افراد حداقل یک فیلم را تماشا کرده اند. چند دقیقه از سریال چهارشنبه و میانگین زمان تماشای هر قسمت از این سریال توسط هر خانواده حدود 6 ساعت برآورد شده است.

هفته گذشته بالاخره سریال چهارشنبه از نتفلیکس پخش شد و علیرغم واکنش نسبتا ملایم منتقدان، سریال جدید خانواده آدامز با استقبال مثبت گسترده بینندگان مواجه شد. زیرا با توجه به اخیرا اخبار سینما و تلویزیوناین سریال رکورد زد. سریال چهارشنبه توانست رکورد بزرگترین افتتاحیه یک سریال را در هفته اول خود در نتفلیکس بشکند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط نتفلیکس، سریال جدید خانواده آدامز با محوریت شخصیت چهارشنبه آدامز، هفته گذشته بیش از 341.2 میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس در سراسر جهان تماشا شد.

بخوانید  25 بزرگترین بازی ترسناک که در سال 2023 و بعد از آن عرضه می شوند

این رکورد قبلا در اختیار سریال Stranger Things 4 بود که توانست در هفته اول 335 میلیون ساعت تماشا کند و رکورد بزرگترین افتتاحیه یک سریال نتفلیکس به زبان انگلیسی را به نام خود ثبت کند. البته رکورد بزرگترین افتتاحیه هفته اول همچنان در اختیار سریال The Compound Game است که در هفته اول آن در نتفلیکس در سال 2021 بیش از 571.76 میلیون ساعت تماشا شد.

سریال چهارشنبه شروعی طوفانی داشت و فصل چهارم Stranger Things را شکست داد و بزرگترین افتتاحیه یک سریال نتفلیکس به زبان انگلیسی را شکست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر