25 بزرگترین بازی ترسناک که در سال 2023 و بعد از آن عرضه می شوند

طرفداران فیلم های ترسناک در چند سال گذشته چیزهای زیادی برای گریه کردن داشته اند و به نظر می رسد که ترس های بیشتری در پیش رو داریم. از بازسازی‌های کلاسیک وحشتناکی مانند Silent Hill 2، Dead Space و Resident Evil 4: Remake یا دنباله‌های ترسناک مانند Alan Wake 2 یا STALKER 2 تا وعده شبح‌آمیز IP کاملاً جدید مانند Slitterhead، در اینجا لیست 25 بازی ترسناک برتر GameSpot آمده است. به سال 2023 و بعد از آن.

پس از استقبال جنجالی از جانشین معنوی Dead Space، The Callisto Protocol، همه نگاه ها به سمت بازسازی استودیو Motive از بازی اصلی EA معطوف شد. این بازسازی یک بار دیگر سفر مهندس ایساک کلارک را دنبال می کند که او با انبوهی از موجودات بیگانه عجیب و غریب در یک سفینه فضایی متروک مبارزه می کند. در کنار یک بازنگری گرافیکی تمیز، این بازسازی بهبودهای جدیدی مانند تقویت نیروی محرکه و توانایی حرکت 360 درجه در طول پیاده روی فضایی را به همراه خواهد داشت. به این ترتیب، زوایای بیشتری برای از بین بردن هیولاها خواهید داشت.

Remedy Entertainment ما را به دنیای آشفته رمان‌نویس سبک استیون کینگ، آلن ویک، در دنباله‌ای که مدت‌ها منتظرش بودیم، بازی ترسناک روان‌شناختی سوم شخص بازمی‌گرداند. آخرین بازی Remedy، Control، دارای یک کراس اوور با Alan Wake بود که ارتباطی بین این دو جهان ایجاد کرد. ما مطمئناً شیفته این هستیم که چگونه این جهان ترسناک با این روحیه به رشد خود ادامه خواهد داد.

Arkane Austin، استودیو سازنده Dishonored و Prey، تلاش خود را برای ساخت یک FPS 4 نفره انحصاری Xbox à la Left 4 Dead امتحان می کند. این بار پیچ و تاب این است که شما در دنیایی پر از خون آشام های فوق العاده قدرتمند هستید. اگرچه این فرمول ممکن است امتحان شده و واقعی باشد، اما امیدواریم که Arkane سبک منحصر به فرد خود را در گیم پلی شبیه سازی به این سبک بیاورد تا آن را تازه کند.

بخوانید  Hideo Kojima: Farjail نقش مهمی در داستان Death Stranding 2 ایفا می کند

Unholy یک تیرانداز اول شخص و ترسناک روانی جوی است که شما را وادار می کند دو بعد موازی را بررسی کنید. یک شهر مرموز اروپای شرقی و یک دنیای پیچیده که توسط یک روحانی بی امان اداره می شود که در جستجوی فرزند خود هستید. این بازی همچنین دارای یک سیستم مبارزه است که شما را مجبور می کند از احساسات برای تعامل با محیط و آسیب رساندن به حریفان خود استفاده کنید. این یک چرخش جاه طلبانه در ژانر است که می تواند منحصر به فرد باشد.