ستاره فیلم Minecraft می‌گوید «بسیار جادویی» و «بسیار واقعی» است

در حال حاضر یک فیلم Minecraft با بازی دانیل بروکس، جک بلک، جیسون موموآ، جنیفر کولیج و کیت مک کینون در حال تولید است. ما هنوز چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم، اما بروکس اکنون پیش نمایشی از آنچه طرفداران می توانند انتظار داشته باشند را به اشتراک گذاشته است.

بروکس در گفتگو با ورایتی گفت که نمی‌دانست این فیلم چقدر شبیه بازی است، زیرا او آن را بازی نمی‌کند، اما گفت که فکر می‌کند فیلم «بسیار جادویی» خواهد بود.

بروکس گفت: “این خیلی واقع گرایانه است. من نمی دانم چقدر می توانم به اشتراک بگذارم، اما می دانم که طرفداران از دنیایی که ساخته اند ناامید نخواهند شد.” “ما واضح است که ما در حال کار با صفحه سبز هستیم، اما همه چیز را در آنجا داریم. اساساً تمام حواس شما استفاده می شود. شما دنیا را برای دید خود و همچنین برای یک بازیگر، بوی چیزهای خاصی دارید. حالا وقتی واقعاً بتوانم آن را توضیح دهم.

بروکس گفت که به عنوان بخشی از ساخت این فیلم در حال یادگیری بیشتر در مورد بازی ویدیویی Minecraft است. او گفت که افرادی سر صحنه فیلمبرداری بودند، از جمله “خالق” که به او کمک کردند تا بفهمد چگونه بازی را در تریلر خود بین صحنه ها انجام دهد. مارکوس “ناچ” پرسون خالق Minecraft است و همینطور بود با برادران وارنر کار می کند. از سال 2014 در این فیلم.

پس از اینکه مایکروسافت Minecraft و توسعه دهنده Mojang را در سال 2014 به قیمت 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد، دیگر درگیر این سری بازی نیست.

بخوانید  جدید در Hulu در ژوئیه 2023: Futurama فصل 11، Franchise Aliens

همچنین در این مصاحبه، بروکس گفت که شخصیت Minecraft او از سلاح استفاده می‌کرده و او شیرین کاری‌هایی را انجام می‌داد که او را ملزم به زدن یک مهار می‌کرد. با این حال، بروکس گفت که بلک از نظر شیرین کاری «بلندی» را انجام داد. بروکس گفت: “این کمی پرواز می کند و تمام آتش فناوری را پشت سر خود دارد.”

او در ادامه گفت که امیدوار است فیلم Minecraft حاوی یک عنصر موسیقایی باشد تا او و بلک بتوانند استعدادهای خود را در خوانندگی نشان دهند. در نهایت از بروکس پرسیده شد که برای چند فیلم Minecraft ثبت نام کرده است و او پاسخ داد: “من تا آخر زمان در آن ثبت نام کرده ام.”

فیلم Minecraft به کارگردانی جرد هس (Nacho Libre، Napoleon Dynamite) است و در آوریل 2025 در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر