سازنده Stellar Blade در حال کار بر روی یک بازی جدید است

استودیوی Shift UP، سازندگان Stellar Blade، در حال کار بر روی یک مجموعه RPG جدید در یک محیط علمی تخیلی است.

Shift Up Studio با راه اندازی آینده Stellar Blade که قبلاً نامگذاری شده است همانطور که مشخص بود، Project Eve آماده بود تا با علاقه شدید بازار بازی های رایج روبرو شود. در حالی که این بازی اکشن ماجراجویی مبتنی بر پلی استیشن قطعا توجه زیادی را به خود جلب کرده است، به نظر می رسد که این استودیو کره ای نیز در حال برنامه ریزی پروژه بعدی خود است.

این استودیو چندین استخدام جدید را در وب سایت خود منتشر کرد که برای پروژه اعلام نشده بعدی خود تأیید شد. با توجه به تبلیغات که به دنبال استخدام برای موقعیت های مختلف هستند، بازی بعدی استودیو Shift Up یک بازی نقش آفرینی AAA خواهد بود که در آن بازیکنان در یک محیط شهری علمی-تخیلی با موجودات و هیولاهای مختلف مبارزه خواهند کرد.

آگهی‌های شغلی تایید می‌کنند که بازی به صورت کراس پلتفرم خواهد بود و شامل رایانه شخصی، کنسول (کنسول خاصی ذکر نشده است) و پلتفرم‌های موبایل است. همچنین تایید شده است که بازی با استفاده از Unreal Engine در حال ساخت است.

هنوز مشخص نیست که آیا این بازی مربوط به Stellar Blade است یا یک IP کاملا جدید. اما به نظر می رسد استودیو Shift Up قصد ندارد پس از انتشار بازی اکشن بعدی خود، سرعت خود را کاهش دهد.

Stellar Blade در تاریخ 26 آوریل به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نسخه ی نمایشی رایگان بازی نیز در حال حاضر در دسترس است که به بازیکنان امکان می دهد بازی ذخیره شده خود را به نسخه نهایی منتقل کنند.

بخوانید  بازی Mageseeker از دنیای League of Legends معرفی شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر