بازی Mageseeker از دنیای League of Legends معرفی شد

دانلود فیلم آپارات

Mageseeker به عنوان یک بازی اکشن نقش آفرینی توصیف می شود که در دنیایی دو بعدی با گرافیک پیکسلی اتفاق می افتد. در این داستان، بازیکنان نقش Sylas را بر عهده می گیرند و باید برای انتقام از پادشاه Demacia قیام کنند و پیمان صلح فریبنده او را نابود کنند. Demacia در واقع یک قلمرو جادویی است که داستان Mageseeker در آن اتفاق می افتد و در همه جا می توانید آثاری از جنگ ها و درگیری های جادوگرانه را ببینید.

بازی Mageseeker در بهار امسال برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه خواهد شد و هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است. احتمالاً این بازی و سایر اسپین‌آف‌های A League of Legends Story برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهند بود. زیرا به نظر می رسد این روندی است که Riot قصد دارد برای تمام بازی های A League of Legends Story دنبال کند.

به تازگی گزارشی در مورد رده بندی سنی نسخه مینور از سری League of Legends در کره جنوبی منتشر شده است که مدعی شده بود Riot به زودی از آن رونمایی خواهد کرد. اکنون این ناشر به طور رسمی از بازی جانبی Mageseeker: A League of Legends Story رونمایی کرده و قصد دارد آن را در بهار 2023 منتشر کند.

کمپانی Riot با انتشار تریلری که اسپین آف های آینده League of Legends را ارائه می کند، از بازی The Mageseeker رونمایی کرد.

طبق گفته Riot، The Mageseeker: A League of Legends Story توسط Digital Sun Studios، توسعه‌دهنده مستقل سازنده بازی اکشن RPG Moonlighter در حال توسعه است. این بازی ویدیویی یک تجربه فانتزی پر اکشن و داستانی از قدرت، هویت و عدالت را به طرفداران سری League of Legends نوید می دهد.

در همین حال، Riot قصد دارد در ماه های آینده چند بازی دیگر از سری League of Legends Story A منتشر کند. به عنوان مثال، CONVERGENCE در تابستان 2023 و Song of Nunu در پاییز 2023 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.