رکورد جدیدی برای پخش همزمان Red Dead Redemption 2 در رایانه شخصی ثبت کنید

پیش از آن، بیشترین آمار در تاریخ 5 دسامبر 2019 (26 دسامبر 2019) با رقمی معادل 55271 بازیکن به طور همزمان ثبت شده بود. آمار پخش همزمان رایانه شخصی RDR2 جدید نسبت به اعدادی که قبلا منتشر شده بود، رشد قابل توجه و موفقیت مداوم را نشان می دهد.

در ماه جولای، Rockstar Games اعلام کرد که به پشتیبانی از Red Dead Online پایان می دهد و محتوای جدیدی برای این بازی منتشر نخواهد شد.دلیل این امر تمرکز بیشتر بر روی توسعه و تولید Grand Theft Auto 6 است. یک هفته پس از معرفی ، طرفداران رویدادی را برای ادای احترام به Red Dead Online برگزار کردند.

شاید یکی از بزرگترین دلایل افزایش این آمار، تخفیف 67 درصدی بازی در لیست حراج پاییزه پلتفرم استیم باشد. اوایل سال جاری، Take-Two Interactive اعلام کرد که از زمان انتشار بازی تاکنون 45 میلیون نسخه از RDR2 فروخته شده است.

Red Dead Redemption 2 رکورد قبلی خود را برای اکثر بازیکنان همزمان در رایانه شخصی شکست.

بازی Red Dead Redemption 2 به صورت رسمی سه سال پیش عرضه شد و از آن زمان تا کنون بازیکنان زیادی این بازی را تجربه کرده و آن را تحسین کرده اند و اکنون طبق گزارش جدید Eurogamer، آمار منتشر شده در سایت SteamDB نشان می دهد که دقیقا در تاریخ 3 دسامبر (24 نوامبر) 66492 بازیکن به طور همزمان Red Dead Redemption 2 را روی رایانه شخصی بازی کردند.

بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان پیش درآمد نسخه قبلی این مجموعه، در تاریخ 4 آبان 1397 (26 اکتبر 2018) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. انتشار این بازی Rockstar با استقبال و تحسین گیمرها و منتقدان مواجه شده است.

بخوانید  تریلر راه اندازی Remnant 2 Handler Class منتشر شد