رمز توسعه Fire Emblem Engage Wave 2 بعداً امروز در دسترس است

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اندازه:

Fire Emblem Engage Expansion Pass Wave 2 که در جریان پخش مستقیم Nintendo Direct معرفی شد، اواخر امروز در دسترس خواهد بود. مانند موج اول، موج دوم شامل نمادهای جدیدی مانند هکتور (نماد قدرت)، سورن (نشان بینش) و کامیلا (نماد وحی) خواهد بود. هکتور از Fire Emblem: The Blazing Blade، سورن از Fire Emblem: Path of Radiance و Radiant Dawn، و Camilla از Fire Emblem Fates است.

Wave 4 کمی متفاوت از بسط های قبلی است و شامل داستان جدیدی به نام Fell Xenologue می شود. از تیزر به نظر می رسد که دنیای دیگری در خطر است و اژدهای الهی برای کمک به آنها نزدیک می شود.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

Fire Emblem Engage Expansion Pass 30 دلار است و هر چهار موج DLC را شامل می شود. موج اول شامل کلود، دیمیتری و ادلگارد از تیکی و سه خانه بود.

در حال پخش: بررسی تعهد نشان آتش

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

موج سوم نمادها نیز اعلام شده است و شامل کروم و رابین (نماد پیوندها) و ورونیکا (نماد قهرمانان) است. کروم و رابین می توانند حملات شمشیری و جادویی را از بین ببرند. ورونیکا – از بازی موبایل Fire Emblem Heroes – متحدین را احضار می کند.

بخوانید  تیغه ستاره ای - 13 چیزی که کاش می دانستم

هکتور آمار دفاعی پیشرفته و توانایی های ضد حمله را ارائه می دهد. سورن می‌تواند طلسم‌هایی با دامنه وسیع بسازد و کامیلا زمین را تغییر می‌دهد. همه نمادهای DLC را می توان با تکمیل Paralogues به خدمت گرفت.