نگاه اول به Hi-Fi Rush | جنگ ریتم با روبات ها

بازی Hi-Fi Rush به طور غیرمنتظره ای در رویداد مایکروسافت با حضور شینجی میکامی رونمایی شد. ما هم به همین دلیل به دیدن بازی رفتیم تا در مورد ویژگی های آن صحبت کنیم.

در یوتیوب تماشا کنید

جان یوهاناس و شینجی میکامی در حالی که هیچ کس انتظارش را نداشت، این بار به سراغ یک بازی با طراحی cellhade رفتند که یادآور شخصیت های انیمیشن و کارتونی بود. دنیای رنگارنگ Hi-Fi Rush، به خصوص زمانی که با تغییرات گیم پلی مانند تغییر زاویه دوربین اسکرول جانبی ترکیب شود، توانست ترکیبی جادویی ایجاد کند که ساخته جدید Tengo Gameworks را به یکی از جالب ترین بازی ها تبدیل کند. Gamepass و 2023 در اولین روزهای سال.

در اولین ویدیوی پیش نمایش یک گیمر یک گیمر، در مورد ویژگی های بازی صحبت کردیم و یکی یکی ویژگی هایی را که در شروع بازی با آن مواجه خواهید شد، مورد بحث قرار دادیم.

استودیو Tengo Gameworks که سازنده بازی های سری The Evil Within است، به طور غیرمنتظره ای در جریان رویداد مایکروسافت از بازی Hi-Fi Rush رونمایی کرد. بازی اکشن ریتمی که به طرز هنرمندانه ای موسیقی را با گیم پلی ترکیب کرده است تا بازیکنان با هر حرکتی که انجام می دهند تاثیر مثبتی در روند آهنگین گیم پلی بازی داشته باشند.

بخوانید  هشت به‌علاوه یک سیتکام که با آن‌ها زندگی کردیم