فعالیت بیش از 400 نفر در ناتی داگ در چندین پروژه مختلف


نیل دراکمن، مدیرعامل Naughty Dog در انتشارات اخیر خود اعلام کرد که تعداد کارکنان این استودیو در حال حاضر به بیش از 400 نفر رسیده است و این استودیو در حال کار بر روی چندین پروژه است.

نیل دراکمن، مدیرعامل استودیو Naughty Dog در مصاحبه اخیر خود از چند پروژه جدید در حال توسعه توسط اعضای این تیم خبر داد. البته مدتی است که در استودیو سازنده بازی های The Last of Us اخباری مبنی بر توسعه چند بازی به صورت همزمان منتشر شده است.دراکمن همچنین به رشد تعداد توسعه دهندگان این تیم در دو سال اخیر اشاره و تایید کرد که در حال حاضر بیش از 400 نفر در این شرکت در مقایسه با 300 نفر در 2 سال پیش کار می کنند.

دراکمن در این مصاحبه به بازی های Uncharted اشاره کرد و اعلام کرد که این تیم فعلا این سری را متوقف کرده است. در جریان Uncharted 4: A Thief’s End است که به داستان نیتن دریک پایان داد، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های Naughty Dog در طول دوران حرفه‌ای او محسوب می‌شود.

نیل دراکمن از استودیو ناتی داگ

مدیر عامل Naughty Dog در ادامه خاطرنشان کرد که تیم مشکلی برای حذف سریال The Last of Us ندارد، اما او تنها زمانی این کار را انجام می دهد که احساس کند دیگر داستان جدیدی برای گفتن در دنیای این بازی وجود ندارد. ادعا شده است که The Last of Us Part 3 در دست ساخت است.

Naughty Dog در حال حاضر روی یک پروژه چند نفره مستقل برای The Last of Us کار می کند که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. این استودیو پیش از این این بازی را جاه طلبانه ترین پروژه خود اعلام کرده بود.

بخوانید  پیش فروش بازی Final Fantasy 16 ممکن است در ماه دسامبر آغاز شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر