پیش فروش بازی Final Fantasy 16 ممکن است در ماه دسامبر آغاز شود

طبق ادعای جدید تام هندرسون، یکی از افراد شناخته شده صنعت بازی، پیش فروش بازی Final Fantasy 16 در ماه دسامبر آغاز می شود.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

از طرفی به گفته منبع تام هندرسون، به نظر می رسد که اسکوئر انیکس قصد دارد همزمان با شروع پیش فروش اثر مذکور، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کند. تریلر مذکور قرار است در تاریخ 8 یا 9 دسامبر برای کاربران در دسترس قرار گیرد. رویداد Game Awards 2022 در 8 دسامبر (صبح 18 دسامبر) برگزار می شود. با این حال، تام هندرسون هنوز مطمئن نیست که این اتفاق در طول رویداد بیفتد و ممکن است سونی و اسکوئر انیکس برنامه‌های دیگری در ذهن داشته باشند.

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، طبق ادعای جدید تام هندرسون، اینسایدر معروف این صنعت، به زودی پیش فروش بازی Final Fantasy 16 آغاز می شود. به گفته هندرسون، پیش فروش این اثر در اوایل دسامبر، یعنی خیلی پیش از عرضه رسمی بازی در تابستان 2023 آغاز خواهد شد. این اتفاق ممکن است در مراسم Game Awards 2022 رخ دهد.

با توجه به مقیاس رویداد Game Awards و توجه عمومی تعداد زیادی از افراد علاقه مند به دنیای بازی، ممکن است انتظار داشته باشیم که سونی و اسکوئر انیکس ویترینی را در طول این رویداد ترتیب دهند، اغراق آمیز باشد. با این حال، هنوز برنامه سازندگان برای بازی Final Fantasy 16 مشخص نیست و باید دید که سازنده و ناشر این tome چه چیزی در ذهن دارند.

بخوانید  مقایسه کنترلرهای قابل حمل Steam Deck، Lenovo Legion Go و ASUS ROG Ally

تصویر رسمی تریلر Final Fantasy 16 برای کنسول پلی استیشن 5 سونی در رویداد State of Play در ژوئن 2022

می‌توان Final Fantasy 16 را یکی از موردانتظارترین آثار دنیای بازی نامید، همانطور که می‌دانید این اثر به مدت ۶ ماه در انحصار کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. در مورد عرضه این بازی بر روی سایر کنسول ها و رایانه های شخصی، در حال حاضر اطلاعات دقیقی در دست نیست و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.