انتخاب برادرزاده مایکل جکسون برای بازی در فیلم زندگینامه ای پادشاه پاپ

جعفر از 12 سالگی خوانندگی را شروع کرد و علاقه زیادی به کارهای سام کوک و گروه کلاسیک خانوادگی معروف پدرش به نام جکسون 5 دارد. و رقصیدن جکسون در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: “خیلی ممنون و مفتخرم که فرصت زنده کردن داستان عموی مایکل را دارم. برای همه طرفداران در سراسر جهان: به زودی شما را می بینم.”

منابع Deadline می گویند که فوکوا در حال حاضر مشغول فیلمبرداری The Equalizer 3 در کنار دنزل واشنگتن در ایتالیا است و پس از آن مایکل در اواخر سال جاری به طور رسمی تولید را آغاز خواهد کرد. رابرت ریچاردسون، فیلمبردار برنده اسکار برای فیلم های The Hateful Eight و The Aviator برای سومین بار پس از Emancipation و Equalizer 3 فوکوا را در این فیلم همراهی می کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

هنوز اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس نیست، اما بر اساس اطلاعات قبلی، می دانیم که Antoine Fuqua کارگردان آثاری مانند Training Day و The Magnificent Seven کارگردانی فیلم بیوگرافی مایکل جکسون خواهد بود. گراهام کینگ تهیه کننده بیوگرافی هالیوود که اخیرا بر روی راپسودی بوهمی برنده اسکار کار کرده است به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

در کنار کینگ، جان برنکا و جان مک‌کلین از بنیاد خانواده جکسون تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. جان لوگان، نویسنده نامزد اسکار گلادیاتور، هوانورد، اسکای فال و اسپکتر، قرار است فیلمنامه این فیلم مورد انتظار را بنویسد.

بخوانید  Fallout Dev اطلاعات جدیدی درباره بازی Canceled Aliens: Crucible از سگا فاش می کند

مایکل جکسون روی صحنه

پس از اعلام رسمی ساخت فیلم بیوگرافی مایکل جکسون، سلطان موسیقی پاپ توسط استودیوی فیلمسازی لاینزگیت در ماه گذشته، کارگردان این فیلم، آنتوان فوکوا، از انتخاب جعفر جکسون، برادرزاده مایکل برای فیلم سنگین خبر داد. مسئولیت به تصویر کشیدن داستان فراز و نشیب عمویش. طبق اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری ددلاین، جعفر 26 ساله کوچکترین پسر جرمین جکسون، برادر بزرگتر مسلمان مایکل است.

استودیو لاینزگیت این فیلم را در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد کرد و با یک شرکت تولید فیلم دیگر که ظاهرا سونی پیکچرز خواهد بود، برای توزیع و اکران جهانی این فیلم بیوگرافی همکاری خواهد کرد.

جعفر جکسون، برادرزاده مایکل جکسون، در نقش این خواننده و هنرمند فقید در فیلم زندگینامه خود بازی خواهد کرد.