رئیس مارول در فیلم جنگ ستارگان کوین فایگی: ما هرگز درباره یک ایده صحبت نکردیم، رئیس لوکاس فیلم می گوید

بازی ویدیویی بعدی جنگ ستارگان، Star Wars Jedi: Survivor است که در 28 آوریل منتشر خواهد شد.

طبق گزارش‌های مطبوعاتی، فایگی قرار بود فیلمی از جنگ ستارگان را تولید کند، اما هیچ‌گاه اعلام رسمی در مورد آن اعلام نشد. در ماه مارس سال جاری، گزارشی حاکی از آن بود که فیلم جنگ ستارگان فایگه متوقف شده است. کندی که به طور کلی در مورد توسعه فیلم صحبت می کند، گفت که این روند می تواند طولانی و دشوار باشد تا از فیلمنامه به صفحه نمایش برسد.

به عنوان بخشی از جشن جنگ ستارگان، لوکاس فیلم سه فیلم را معرفی کرده است که در یکی از آنها دیزی ریدلی برای بازی در نقش ری بازمی گردد. از طرف تلویزیون، آهسوکا در آگوست وارد می‌شود و پس از آن فصل دوم آندور در آگوست 2024 پخش می‌شود.

برای این منظور، کندی گفت که فیلم اسکادران سرکش به کارگردانی پتی جنکینز، کارگردان زن شگفت‌انگیز، ممکن است طبق برنامه پیش نرود، اما این مواد می‌تواند به شکلی بازگردد.

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، وضعیت پیرامون فیلم جنگ ستارگان کوین فایگی، رئیس استودیو مارول را روشن کرده است. صحبت کنید IGNکندی گفت که فایگی از طرفداران بزرگ جنگ ستارگان بود، اما هرگز بحث واقعی درباره ساخت فیلم وجود نداشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

“توسعه یک فرآیند پیچیده و طولانی مدت است. برای برخی از افراد، ما با برنامه های زمانی سروکار داریم. افراد واقعا با استعداد کار می کنند. بنابراین اغلب یک “قفسه” نیست، بلکه فقط “آیا آماده است؟” است؟ کندی گفت: واقعاً موضوع همین است.

بخوانید  Destiny 2: چگونه کلیدهای بازیابی را دریافت کنیم و فصل جدید فعالیت The Deep را کامل کنیم

کندی گفت: “پروژه کوین فایگی چیزی بود که در مطبوعات تبلیغ شد… اما هیچ چیز توسعه نیافته بود. ما هرگز درباره یک ایده بحث نکردیم.” همانطور که همه می‌دانند، کوین یکی از طرفداران بزرگ جنگ ستارگان است. اگر او چیزی به ذهنم خطور می‌کرد، کاملاً گوش می‌کردم. اما واقعاً هرگز اتفاق نیفتاد.