فصل دوم Andor تابستان آینده پخش خواهد شد تا اخبار سری بعدی جنگ ستارگان منتشر شود

علاوه بر این، در سریال The Acolyte شاهد حضور یک استاد جدی ووکی هستیم که نقش او را جوناس سوتامو، بازیگر نقش چوباکا در فیلم های اخیر جنگ ستارگان بازی می کند. سپس نوبت به سریال Skeleton Crew رسید که در آن لیست بازیگران مشخص شد. علاوه بر جود لاو که ظاهراً نقش یک جدی باستانی را بازی می کند، شاهد حضور راوی راوی کوبیت کانیرز، کیریانا کریتر و رابرت تیموتی اسمیت و همچنین کری کندن بازیگر سریال The Banshees of Inisherin هستیم. سریال جهانی جنگ ستارگان.

سریال Skeleton Crew داستان 4 کودک (که بازیگر چهارم آنها اعلام نشده است) را دنبال می کند که در کهکشان فراری هستند و توسط یک گروه بیگانه تعقیب می شوند و در تیزر نمایش داده شده با جدی ای با بازی جود لاو آشنا می شوند. که به گفته افرادی که در پشت تیزر تماشا کرده اند، این سریال مانند جنگ ستارگان با آمبلین است. کاتلین کندی، رئیس Lucasfilm، می‌گوید که اگرچه Skeleton Crew روی تیمی از کودکان تمرکز می‌کند، اما هدف اصلی این سریال کودکان و خردسالان نیست.

جود لاو و بچه های Skeleton Crew

سپس نوبت به سریال The Acolyte رسید که پخش آن در سال 2024 از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. وقایع این سریال در زمان جمهوری اتفاق می افتد نقطه لزلیسازنده سریال گفت که سریال The Acolyte مانند تلاقی بین انیمیشن Frozen و فیلم Kill Bill است، سپس تیزری از این سریال به صورت انحصاری منتشر شد که در آن چندین صحنه با شمشیر نوری به نمایش درآمد.

Skeleton Crew در حال حاضر در مرحله پس از تولید است و در اواخر سال 2023 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. بعدی سریال Mandalorian بود و جان فاورو تأیید کرد که کارگردانی دو قسمت پایانی فصل سوم Mandalorian را بر عهده خواهد داشت. Mandalorian. ریک فامویا و در ادامه قسمت هفتم سریال که اتفاقات مهمی در آن رخ می داد برای حاضران پخش می شود پس باید به اسپویل های احتمالی آن توجه کنید.

بخوانید  چه چیزی باید در دنباله Super Mario Bros باشد؟ ?

به این ترتیب، طرفداران نباید منتظر شروع فصل دوم سریال Andor تا آگوست 2024 (اوت یا سپتامبر 1403) از دیزنی پلاس باشند و در ادامه، تصاویری از پشت صحنه از فصل اول تا در اولین تیزر فصل دوم سریال Andor به گفته حاضران پخش شده است.فصل دوم سریال همچنان با همان حال و هوای فصل اول ساخته می شود و قرار است شاهد داستانی تیره و خشن تر باشیم. وقایع فصل دوم سریال Andor تقریبا یک سال پس از اتفاقات فصل اول رخ می دهد و هر سه قسمت شاهد یک جهش زمانی یک ساله خواهند بود.

لوکاس فیلم در طول نمایش جنگ ستارگان اطلاعات جدیدی از سریال خود مانند فصل دوم سریال Andor را اعلام کرد. سری Acolyte و Skeleton Crew منتشر شده است.

لوگوی جدید سری The Acolyte

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اطلاعات جدیدی در رابطه با سریال جنگ ستارگان منتشر شده است. تونی گیلروی، خالق سریال Andor، در جریان پخش جنگ ستارگان تایید کرد که مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال Andor در نوامبر گذشته آغاز شده است و در حال حاضر نیمی از آن به پایان رسیده است. وی تایید کرد که فیلمبرداری این سریال تحسین شده از دنیای جنگ ستارگان تا آگوست سال جاری ادامه دارد و مراحل پس از تولید آن نیز حدود یک سال طول خواهد کشید.

در واقع، سری جدید جنگ ستارگان ادای احترام به آثار دهه 80 است و جان فاورو تأیید کرده است که ایده ساخت سری Skeleton Crew پیش از سریال ماندلوریان و شکل گیری دیزنی پلاس به عنوان یک فیلم است که بعدها سریال شد جان واتس که در کنار دنیل کوان و دانیل شاینر با نام مستعار دنیلز، دیوید لاوری، به عنوان خالق سریال نیز بازی می کند. ژاک شرایربرایس دالاس هاوارد، لی آیزاک چانگ آنها قسمت های مختلفی از سریال Skeleton Crew را کارگردانی کردند.

بخوانید  بازی Tails of Iron 2: Whiskers of Winter با انتشار یک تریلر معرفی شد