دنزل واشینگتن نقش هانیبال را در فیلم جدید کارگردان The Equalizer بازی می‌کند


دنزل واشینگتن برای ایفای نقش هانیبال، ژنرال کارتاژی در فیلم جدید آنتوان فوکوآ، کارگردان The Equalizer انتخاب شد.

با پایان اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA)، دنزل واشینگتن برای ایفای نقش هانیبال (که نباید با هانیبال لکتر اشتباه گرفته شود) در فیلم بعدی آنتوان فوکوآ انتخاب شد. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، دنزل واشینگتن نقش هانیبال، سیاست‌مدار، فرمانده نظامی و ژنرال کارتاژی را در این فیلم بدون نام شبکه نتفلیکس بازی خواهد کرد.

جان لوگان فیلم‌نامه این فیلم را به رشته تحریر در می‌آورد که نویسندگی فیلم Gladiator (گلادیاتور)، فیلم The Last Samurai (آخرین سامورایی) و فیلم Skyfall (اسکای‌فال) را در کارنامه دارد. آنتوان فوکوآ و دنزل واشینگتن درکنار اریک اولسن و آدام گلدورم به‌عنوان تهیه‌کننده و جرمی لات و فرانک مول به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. این فیلم «نبردهای اصلی هانیبال علیه جمهوری روم در طول دومین جنگ پونی» را به تصویر می‌کشد.

این فیلم بی‌نام شبکه نتفلیکس همکاری دیگری را برای آنتوان فوکوآ و دنزل واشینگتن رقم می‌زند که در تولید چندین پروژه مشارکت داشتند. آن‌ها در سال ۲۰۰۱ برای تولید فیلم Training Day (روز تعلیم) با هنرنمایی ایتن هاوک همکاری کردند که دیوید آیر فیلم‌نامه آن را قلم زد. دنزل واشینگتن در ۳ فیلم The Equalizer (برابرساز) و بازسازی فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) محصول ۲۰۱۶ به کارگردانی آنتوان فوکوآ نیز نقش‌آفرینی کرده است.

دنزل واشینگتن برای ایفای نقش در دنباله فیلم Gladiator به کارگردانی ریدلی اسکات در نظر گرفته شده است که در ماه نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینما می‌رود. پل مسکال، کانی نیلسن، درک جاکوبی، جایمن هانسو، جوزف کوئین، فرد هچینگر و پدرو پاسکال در فیلم گلادیاتور ۲ با دنزل واشینگتن همبازی خواهند بود. در آن سو، آنتوان فوکوآ فیلم بیوگرافی مایکل جکسون را کارگردانی می‌کند که جعفر جکسون را در نقش «پادشاه پاپ» قرار می‌دهد.

بخوانید  بهترین فیلم های شارلیز ترون | ۲۵ اثر محبوب + امتیاز IMDB