دسته ای از بازی های رایانه شخصی تا کنون به پایین ترین قیمت خود تخفیف داده شده اند

فراتر از این دو نکته برجسته، شما نیز خواهید یافت حلقه مرگ با قیمت 17 دلار موجود است. این یکی از بهترین جوایز سال است و با توجه به اینکه جایزه بهترین بازی سال GameSpot 2021 را از آن خود کرد، قطعا ارزش گرفتن را دارد. فراتر از گرافیک صیقلی و خط داستانی پرزمان آن، با یک شوتر فشرده و تجربه شبیه‌سازی فراگیر که با سبک بازی شما سازگار است، مواجه خواهید شد.

سایر موارد اضافه شده جدید به فروش زمستانی عبارتند از Fallout 4: Game of the Year Edition برای 9 دلار، Ghostwire: توکیو برای 21 دلار و برگشت 4 خون برای 17 دلار

در زیر بازی های مورد علاقه ما از فروش زمستانی، جدید و قدیمی وجود دارد.

بهترین پیشنهادات در Fanatical

متعصبان فروش زمستانی هنوز هم قوی است – در واقع، چندین محصول جدید به کاتالوگ اضافه شده اند، از جمله کاهش قیمت های بزرگ خدای جنگ و شوالیه های گاتهام در حال حاضر می‌توانید اولی را فقط با 26 دلار انتخاب کنید، در حالی که دومی با قیمت 27 دلار فهرست شده است، که این زمان خوبی برای بررسی بازی‌های RPG مشترک است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر هنوز فرصتی برای بررسی فروش زمستانی نداشته اید، صدها تخفیف عالی دیگر وجود دارد. یکی از بزرگترین کاهش قیمت ها برای Tales of Arise: Ultimate Edition، که با قیمت 40 دلار ذکر شده است – از 110 دلار معمولی خود کمتر است. این شامل بازی پایه به همراه تعداد زیادی DLC است که باید ماجراجویی خود را شروع کنید.

بخوانید  Octopath Traveler 2 بیش از یک میلیون نسخه فروخت
سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

برای جذاب‌تر کردن رویداد، اگر بیش از 12 دلار برای سفارش خود خرج کنید، یک بازی رایگان برنده خواهید شد. کاتالوگ بازی‌های رایگان شامل هندی‌های کم‌ارزش‌شده است، بنابراین مطمئن شوید که به این آستانه رسیده‌اید تا بازی Steam رایگان خود را دریافت کنید.