در بازی Roblox's Jaws به یک کوسه تبدیل شوید و دوستان خود را بخورید

فیلم نمادین آرواره های استیون اسپیلبرگ محصول 1975 راه خود را به Roblox باز می کند. شرکت بازی Orange Comet، Jaws: Infested Waters را معرفی کرده است که در Roblox به عنوان یک “تجربه آدرنالین باردار” توصیف می شود و اکنون از طریق Soft launch در دسترس است.

مانند فیلم، آب‌های آلوده بر تنش بین کوسه سفید قاتل و ساحل‌نشینان تابستانی جزیره آمیتی تمرکز دارد. برای هر مسابقه، یک نفر به طور تصادفی به بازی کوسه اختصاص داده می شود و بقیه انسان ها هستند که سعی می کنند با هم کار کنند تا زنده بمانند.

با توجه به صفحه Infested Waters در وب سایت Roblox، این بازی شامل توانایی های کوسه های قابل تنظیم و نبردهای زیر آب است. بازیکنان همچنین می توانند از دم کوسه برای حرکت سریع در نقشه استفاده کنند. همچنین یک “گذر دریایی” وجود دارد که بازیکنان می توانند برای به دست آوردن آیتم های اضافی آن را دریافت کنند. تریلر Infested Waters را در زیر ببینید.

این اولین بازی ویدیویی Jaws نیست، زیرا محبوبیت این فیلم باعث شد تا شرکت‌ها تلاش کنند تا از پول‌هایی مانند Jaws for the NES (1987) و Jaws: The Computer Game (1989) سود ببرند.

Infested Waters به ​​طور رسمی در ماه مارس در Roblox منتشر خواهد شد.

ستاره دنباله دار نارنجی، مستقر در بربنک، کالیفرنیا، پیش از این روی مجموعه اصلی مردگان متحرک در پروژه های مختلف، از جمله سرزمین مردگان متحرک کار کرده است. این استودیو همچنین NFT هایی را برای اسکاتی پیپن و NHL ساخته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد