فصل دوم سریال Beef با بازی جیک جیلنهال و آن هاتاوی در حال ساخت است

نتفلیکس و A24 به دنبال تولید فصل دوم بیف هستند و جیک جیلنهال، آن هاتاوی و دیگر بازیگران برای این سریال انتخاب می شوند.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیون، فصل 2 یکی از محبوب ترین سریال های محدود سال 2023 در دست ساخت است. بخش تلویزیونی نتفلیکس و A24 در حال بررسی فصل دوم سریال Beef هستند. منابع نزدیک به پروژه به ددلاین گفتند که فصل دوم این سریال کمدی داستان یک زوج متفاوت را دنبال خواهد کرد. چارلز ملتون، که سابقه بازیگری در ماه می دسامبر را دارد، و کلی اسپینی، که سابقه بازی در پریسیلا را دارد، بازیگران احتمالی یکی از این جفت ها خواهند بود.

چارلز ملتون، کالی اسپینی، جیک جیلنهال و آن هاتاوی

جیک جیلنهال و آن هاتاوی یکی دیگر از زوج های فصل دوم بیف هستند، البته هنوز هیچ بازیگری برای فصل جدید این سریال کمدی تایید نشده است. اگرچه ساخت فصل دوم بیف به طور کامل تایید نشده است و انتظار می رود لی سونگ جین، خالق فصل اول، برای تولید آن بازگردد، اما به نظر می رسد نتفلیکس و A24 فیلمنامه های مناسب و خوبی پیدا کرده اند که آنها را ساخته است. تصمیم به تولید فصل دوم این سریال گرفت.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فصل 2 بیف در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال 2024 آغاز شود. سریال بیف اخیراً موفق به دریافت جوایز در دو رویداد Spirits و Producers Association شد. بیف همچنین برنده هشت جایزه امی از جمله بهترین سریال محدود سال و بازیگر برجسته نقش اول شد. به هر حال، فقط باید منتظر اعلام رسمی نتفلیکس و A24 درباره تولید فصل دوم بیف باشیم.

بخوانید  بازی GTA 6 در یوتیوب آتش بازی کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر