در این کنترلرهای بی سیم رنگارنگ Nintendo Switch صرفه جویی زیادی کنید

علاوه بر کنترلرهای بی سیم، JoyPad بی سیم NexiGo نیز به 43 دلار (معمولا 50 دلار) تخفیف داده می شود. توجه داشته باشید که فقط گزینه رنگ سفید SnowFall داده شده است. تمام مدل های دیگر در زمان نوشتن با قیمت معمولی خود هستند.

اول از همه، کنترلر سوئیچ بلوتوث NS32 NexiGo است. طراحی بسیار شبیه به Switch Pro است، با چیدمان دکمه‌ها، کنترل حرکت، پشتیبانی از rumble و برچسب‌های دکمه‌های Switch-style، به علاوه یک دکمه توربو و LED‌های قابل برنامه‌ریزی در اطراف پایه دو جوی استیک. این دستگاه با نینتندو سوییچ، سوئیچ OLED و استاندارد سوییچ لایت سازگار است.

امروز تعداد زیادی تخفیف عالی در مورد بازی‌ها و لوازم جانبی Nintendo Switch وجود دارد. حتماً مرکز جمعه سیاه 2022 ما را برای به‌روزرسانی در مورد بزرگترین تخفیف‌ها بررسی کنید.

قیمت بسته به گزینه رنگ/الگوی انتخابی شما متفاوت است. چهار طرح با قیمت 32 دلار در دسترس هستند که دارای طرح‌های عجیب و غریب مانند پاشیدن رنگ، فضانوردان کارتونی، موزاییک‌ها و کهکشان‌های ستاره‌دار هستند.

علاوه بر این، “اتمسفر” سفید و “طوفان نور” بنفش تیره مدل های NS32 به 30 دلار کاهش یافته است. این مدل ها دارای LED های اضافی در زیر شاسی کنترلر هستند که جلوه درخشان ظریفی به دستگاه می دهد.


شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

NexiGo JoyPad همه ویژگی‌های مشابه NS32 را دارد، از جمله حلقه کنترلر RGB و دکمه‌های توربو، اما در اسلات‌های Joy-Con سوئیچ نینتندو یا سوئیچ OLED شما قرار می‌گیرد. البته می‌توانید NexiGo JoyPad را از طریق بلوتوث با سوئیچ خود جفت کنید و از پد به عنوان یک کنترلر بی‌سیم (در دستگیره Joy-Con خارجی سوییچ جا می‌شود) یا به عنوان یک پد تقسیم برای بازی‌های 2 نفره مانند Mario Kart 8 Deluxe استفاده کنید.

بخوانید  Payday 3 Dev می‌داند که فشار برای ارائه دنباله وجود دارد
اگر به دنبال یک کنترلر جدید نینتندو سوییچ هستید اما به دنبال گزینه‌های رنگی فراتر از کنترلر استاندارد Switch Pro مشکی هستید، گیم‌پدهای رنگی NexiGo ممکن است همان پاپ مورد نظر شما باشند و تعدادی از آن‌ها برای جمعه سیاه در آمازون به فروش می‌رسند.


شرحی ارائه نشده است