در آپدیت داده Steam به نسخه رایانه شخصی Returnal اشاره کنید


به نظر می رسد به روز رسانی داده های Steam به نسخه رایانه شخصی Returna اشاره دارد.

سونی بازی‌های انحصاری متعددی را در سال 2022 منتشر کرده است، از جمله God of War، Marvel’s Spider-Man Remastered، Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Sackboy: A Big Adventure بر روی پلتفرم رایانه شخصی و دو بازی The Last تایید شده است. Us Part. 1 و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز در آینده برای رایانه شخصی در دسترس خواهند بود.

حال، یکی دیگر از بازی های محبوب و انحصاری پلی استیشن که در انتشار رایانه های شخصی بازتاب زیادی داشته است، بازی Returnal استودیو Husmark است. در گذشته، بررسی داده های Steam نشان می داد که این بازی احتمالاً با نام رمز Oregon در پایگاه داده SteamDB ذخیره شده است. از آن زمان، چند به‌روزرسانی دیگر از اطلاعات بازی در Steam منتشر شده است که به شایعات در مورد انتشار رایانه‌های شخصی دامن می‌زند.

اسکرین شات از بخش Photo Mode Returnal

به نقل از وب سایت VGC، اخیراً صفحه بازی Returnal در SteamDB چندین به روز رسانی دریافت کرده است و نکته جالب این است که برخی از آنها مستقیماً نام اصلی بازی را ذکر می کنند، قبلاً صفحه مورد بحث به نام مستعار Oregon اشاره می کرد اما در به روز رسانی های اخیر نام Returnal داده شده است.

در ماه سپتامبر، نسخه ای از نسخه رایانه شخصی Returnal در ارائه GDC که توسط استودیو Hausmark و سونی برگزار شد، مشاهده شد. مدت کوتاهی پس از آن، ویدیویی توسط سونی منتشر شد که در آن گزینه های گرافیکی نسخه PC بازی Returnal را نشان می داد. با این حال، ویدیو بلافاصله حذف شد. Returnal در حال حاضر به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

بخوانید  شایعه: دو بازی Fable و Avowed در نمایشگاه ایکس باکس حضور خواهند داشت

شما می توانید نظرات خود را در مورد تجربه اخبار بازی با ما در میان بگذارید.